Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Спрощення в групах приголосних | Формування мовних компетентностей із теми «Спрощення приголосних». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди орфографічну помилку | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння виявляти орфограму «Спрощення приголосних». |
2. | Знайди слово | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Закріплення вивченого про спрощення приголосних. |
3. | Як правильно? | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Застосування знань, умінь і навичок, отриманих при вивченні теми «Спрощення приголосних». |
4. | Заповни пропуски | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про спрощення у групах приголосних. |
5. | Спрощення у вимові | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Спрощення приголосних». |
6. | Четверте зайве | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Спрощення приголосних». |
7. | Тест на уважність | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння виявляти орфографічні помилки у словах. Удосконалення знань про спрощення в групах приголосних. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розподіли слова | Інший | середнє | 6Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Спрощення приголосних». |
2. | Розкрий дужки | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про словотвір. Удосконалення знань про спрощення в групах приголосних. |
3. | Пазл | Інший | середнє | 10Б. | Закріплення вивченого з теми «Спрощення приголосних». |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Спрощення на письмі | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Спрощення приголосних». |
2. | Один із чотирьох | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Спрощення приголосних». |
3. | Помилка у творенні прикметника | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати орфографічні помилки, допущені при спрощенні в групах приголосних. Повторення вивченого про творення прикметників. |
4. | Творча робота | Інший | важке | 12Б. | Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Спрощення приголосних». |
5. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Спрощення приголосних». |
6. | Склади есе | Інший | важке | 12Б. | Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Спрощення приголосних». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Спрощення приголосних» | 00:10:00 | середнє | 5Б. | Закріплення вивченого з теми «Спрощення приголосних». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Спрощення приголосних» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Систематизація вивченого з теми «Спрощення приголосних». |
2. | Перевірна робота з теми «Спрощення приголосних» | 00:20:00 | середнє | 17Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Спрощення приголосних». |