Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Про пароніми та їхню роль у мовленні | Формування знань, умінь і навичок із теми «Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди рядок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Повторення вивченого про антоніми, синоніми, омоніми. Удосконалення вивченого про пароніми. |
2. | Антонімічні відношення між паронімами | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про пароніми, антонімічні відношення між ними. |
3. | Зайвий рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати групи слів за значенням, відрізняти пароніми від синонімів. |
4. | Утвори словосполучення | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про пароніми, їх сполучуваність зі словами, дотримання лексичних норм. |
5. | Укажи помилку | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати лексичну помилку, з'ясовувати значення пароніму, використовувати його залежно від змісту речення. |
6. | Вибери слово | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння добирати влучне, доречне слово. Удосконалення вивченого про пароніми. |
7. | Вибери рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати стилістичну роль паронімів у тексті. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Добери тлумачення | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про значення паронімів. |
2. | Де неправильно? | Інший | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати коректність використання паронімів у реченнях. |
3. | Відповідність | Інший | важке | 2Б. | Закріплення вивченого про пароніми. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Постав слова на місці пропуску | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про пароніми. |
2. | Синонімічні відношення між паронімами | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про пароніми, синонімічні відношення між ними. |
3. | Правильно-неправильно | Інший | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про мовну норму, лексичну помилку. |
4. | Склади твір | Інший | важке | 10Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати текст, добираючи з довідки пароніми, що відповідають змісту висловлення. |
5. | Розтлумач значення паронімів | Інший | важке | 4Б. | Уміння самостійно визначати значення слів, користуватися словниками. |
6. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Уміння вводити пароніми в речення залежно від значення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Завдання для удосконалення та систематизації вивченого з теми «Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Закріплення вивченого про пароніми. |
2. | Перевірна робота з теми «Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів». |