Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
Номер 1. | Назва Про складники ораторського мистецтва | Опис Формування знань, умінь і навичок із теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
Номер 2. | Назва Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця | Опис Формування знань, умінь і навичок із теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
Номер 3. | Назва «Золоті» правила для оратора | Опис Формування компетентностей із теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Гардероб | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність легке | Бали 2Б. | Опис Удосконалення вивченого про імідж оратора. |
Номер 2. | Назва «Прочитай» жести | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність середнє | Бали 3Б. | Опис Удосконалення знань комунікативний стан мовця, про мову жестів і поз оратора. |
Номер 3. | Назва Вибери правильні відповіді | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність середнє | Бали 1Б. | Опис Удосконалення навичок ораторського мистецтва. |
Номер 4. | Назва Чи потрібна пауза? | Вид 3 вид - аналіз | Складність середнє | Бали 1Б. | Опис Закріплення навичок інтонування речень. Удосконалення вивченого про основи практичної риторики. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Потрібно чи ні? | Вид Інший | Складність середнє | Бали 4Б. | Опис Удосконалення знань, умінь і навичок, отриманих при вивченні теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
Номер 2. | Назва Склади пазл | Вид Інший | Складність середнє | Бали 3Б. | Опис Закріплення вивченого з теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Що б це означало? | Вид Інший | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Уміння читати жести, міміку, тлумачити їх значення. |
Номер 2. | Назва Це важливо! | Вид Інший | Складність середнє | Бали 1Б. | Опис Закріплення знань, умінь і навичок із теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
Номер 3. | Назва Пригадай теоретичний матеріал | Вид Інший | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Закріплення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
Номер 4. | Назва Склади текст | Вид Інший | Складність важке | Бали 10Б. | Опис Розвиток мовлення. Застосування знань, отриманих під час вивчення теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Тренувальні вправи з теми «Особистість мовця. Вимоги до мовлення оратора» | Рекомендований час: 00:10:00 | Складність середнє | Бали 6Б. | Опис Завдання для систематизації вивченого з теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Домашня робота з теми «Особистість мовця. Вимоги до мовлення оратора» | Рекомендований час: 00:15:00 | Складність середнє | Бали 4Б. | Опис Закріплення вивченого з теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |
Номер 2. | Назва Перевірна робота з теми «Особистість мовця. Вимоги до мовлення оратора» | Рекомендований час: 00:25:00 | Складність середнє | Бали 11Б. | Опис Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора». |