Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Антоніми Формування знань, умінь і навичок із теми «Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів».
2. Пароніми Формування знань, умінь і навичок із теми «Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів».
3. Синоніми Формування знань, умінь і навичок із теми «Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Рядок паронімів 3 вид - аналіз легке 1Б. Удосконалення вивченого про пароніми.
2. Рядок синонімів 3 вид - аналіз легке 1Б. Удосконалення вивченого про синоніми.
3. Зайве слово 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Уміння визначати зайве слово в синонімічному ряду.
4. Абсолютні синоніми 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Уміння визначати абсолютні синоніми.
5. Багатослів'я 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого про синоніми; розвиток культури мовлення. Для поглибленого вивчення.
6. Речення з антонімами 3 вид - аналіз середнє 1Б. Уміння визначати антоніми в реченнях.
7. Укажи синоніми 3 вид - аналіз середнє 1Б. Уміння визначати синоніми в реченнях.
8. У пошуках антитези 3 вид - аналіз середнє 1Б. Закріплення вивченого про антоніми. Уміння визначати антитезу.
9. Фразеологізми-антоніми 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Уміння визначати фразеологізми-антоніми.
10. Добери влучне слово 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Уміння добирати доречне слово із синонімічного ряду.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Доповни визначення Інший середнє 2Б. Уміння визначати значення паронімів.
2. Заповни пропуски Інший середнє 2Б. Уміння визначати значення паронімів.
3. Перифраз як стилістична фігура Інший важке 1Б. Завдання розвиває любов до художнього слова, образне мислення, спонукає до використання перифразів у мовленні. Завдання для поглибленого вивчення теми.
4. Оксиморон як стилістична фігура Інший важке 1Б. Завдання розвиває культуру мовлення, збагачує лексику, сприяє розвитку творчого потенціалу.
5. Пошукова робота Інший важке 1Б. Уміння визначати в реченнях синонімічні фразеологізми.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Рядок антонімів Інший легке 1Б. Уміння визначати антоніми.
2. Фразеологізми-синоніми Інший середнє 2Б. Уміння визначати фразеологізми-синоніми.
3. Стилістично забарвлене слово Інший середнє 1Б. Уміння визначати стилістично забарвлені й стилістично нейтральні слова.
4. Вибери речення з паронімами Інший середнє 1Б. Уміння визначати пароніми в реченнях.
5. Склади речення Інший важке 4Б. Уміння вводити пароніми в речення залежно від значення.
6. Склади твір Інший важке 10Б. Розвиток мовлення. Уміння використовувати в мовленні фразеологізми, знати фразеологічні антоніми.
7. Тавтологія як стилістична фігура Інший важке 1Б. Удосконалення мовних навичок; розвиток культури мовлення, образного мислення, творчих здібностей. Завдання для поглибленого вивчення теми.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи з теми «Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів» 00:10:00 середнє 6Б. Завдання для удосконалення вивченого з теми «Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота № 1 із теми «Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів» 00:15:00 середнє 5Б. Систематизація вивченого з теми «Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів».
2. Домашня робота № 2 з теми «Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів» 00:15:00 середнє 5Б. Систематизація вивченого з теми «Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів».
3. Перевірна робота з теми «Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів» 00:25:00 середнє 13Б. Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів».