Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Загальна характеристика часток | Теорія з теми «Частка». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди частку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення часток серед інших службових слів. |
2. | Знайди речення з часткою | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння знаходити частки у реченні. |
3. | Частки в реченні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вправа на удосконалення умінь знаходити речення з частками та визначати їх розряди. |
4. | Завдання для уважних | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати заперечні частки в реченнях. |
5. | Формотворчі частки | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Творення дієслів умовного способу за допомогою часток би(б). |
6. | У пошуках частки | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння відрізняти частки від однозвучних сполучників. |
7. | Розподільна робота | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Уміння визначати розряди часток. |
8. | Частка для умовного способу дієслів | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати частки в реченні. |
9. | Утвори слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Уміння утворювати слова за допомогою часток. |
10. | Утвори форми слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Уміння утворювати форми слова за допомогою часток. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Частка для наказового способу дієслів | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати частки в реченні. |
2. | Частка та інші частини мови | Інший | середнє | 1Б. | Вправа на вміння відрізняти частки від інших співзвучних з ними службових частин мови. |
3. | Знайди частку | Інший | середнє | 2Б. | Вправа на закріплення навичок знаходити частки в реченні та відрізняти їх твід інших частин мови. |
4. | Модальні частки | Інший | середнє | 1Б. | Вправа на вміння визначати розряди часток, розпізнавати модальні частки. |
5. | Синтаксична роль частки | Інший | середнє | 2Б. | Роль частки як члена речення. |
6. | Склади диктант | Інший | важке | 12Б. | Застосування знань, умінь і навичок із |
7. | Введи частку в речення | Інший | важке | 4Б. | Завдання на формування вмінь вводити частки в речення і за дпомоогою них змінювати його зміст. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Загальна характеристика часток» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Перевірити знання учнів про частку, розряди за значенням, уміння розпізнавати частки в реченнях. пояснювати їх значення, відрізняти від інших частин мови |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Загальна характеристика часток» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Закріплення знань та навичок визначати розряди часток, знаходити частки в реченнях, правильно використовувати їх у мовленні. |
2. | Перевірна робота з теми «Загальна характеристика часток» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Виявлення сформованості компетентностей учнів з теми |