Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | П'ять форм дієслова | Теоретичні відомості про форми дієслова. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Форми дієслова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на вміння визначати різні форми дієслова. |
2. | Визначення форм дієслова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вправа на формування вмінь визначати форми дієслова. |
3. | Особові дієслова | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Завдання на вміння розрізняти форми дієслова та виділяти особові дієслова. |
4. | Неправильний рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати форму дієслова. |
5. | Доповни речення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння добирати відповідну форму дієслова. |
6. | Утвори форми слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Уміння утворювати форми дієслова. |
7. | Вибери особові дієслова | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння визначати особові дієслова. |
8. | Вибіркова робота | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння визначати інфінітив. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач дієприкметники | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати дієприкметники. |
2. | Потрібно чи не потрібно? | Інший | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про знак м'якшення в дієсловах. |
3. | Логічні ланцюжки | Інший | важке | 6Б. | Уміння визначати форми дієслова. |
4. | Відповідність | Інший | важке | 5Б. | Уміння визначати форму дієслова. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач дієприслівники | Інший | середнє | 3Б. | Уміння визначати дієприслівники. |
2. | Без особи | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати безособові дієслова. |
3. | М'який знак у дієсловах | Інший | середнє | 2Б. | Тренувальне завдання на орфограму «М'який знак у дієсловах а -ться, -шся». |
4. | Склади розповідь | Інший | важке | 12Б. | Уміння використовувати дієслова різних форм у власних висловлюваннях. |
5. | Словниковий диктант | Інший | важке | 6Б. | Уміння добирати ряд дієслів певної форми. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Форми дієслова» | 00:10:00 | середнє | 12Б. | Завдання для систематизації вивченого про форми дієслова. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Форми дієслова» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Завдання для систематизації й удосконалення вивченого про форми дієслова. |
2. | Перевірна робота з теми «Форми дієслова» | 00:20:00 | середнє | 19Б. | Перевірка вивченого теоретичного матеріалу про форми дієслова. |