Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
Номер 1. | Назва Правопис прийменників | Опис Теоретичні відомості про написання прийменників та особливості вживання прийменників. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Прийменник із дефісом | Вид 1 вид - рецептивний | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Вправа на формування навичок написання прийменників з дефісом. |
Номер 2. | Назва Відповідно до написання | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність середнє | Бали 3Б. | Опис Завдання на удосконалення навичок написання прислівників. |
Номер 3. | Назва Пишемо з дефісом | Вид 3 вид - аналіз | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Закріплення вивченого з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом». |
Номер 4. | Назва Пишемо окремо | Вид 3 вид - аналіз | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Закріплення вивченого з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом». |
Номер 5. | Назва Пишемо разом | Вид 3 вид - аналіз | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Закріплення вивченого з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом». |
Номер 6. | Назва Визнач правильний варіант | Вид 3 вид - аналіз | Складність середнє | Бали 1Б. | Опис Удосконалення вивченого про правопис прийменників. |
Номер 7. | Назва Розподіли відповідно до правопису | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність середнє | Бали 6Б. | Опис Удосконалення знань про написання прислівників разом, окремо та з дефісом. |
Номер 8. | Назва Пиши разом | Вид 3 вид - аналіз | Складність середнє | Бали 1Б. | Опис Вправа на удосконалення навичок визначати правопис прийменників разом. окремо чи з дефісом. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Я — редактор | Вид Інший | Складність середнє | Бали 1Б. | Опис Завдання на розрізнення прийменникових сполук та однозвучних прислівників. |
Номер 2. | Назва Як ЗНО | Вид Інший | Складність важке | Бали 1Б. | Опис Завдання на уникнення помилок у вживанні прийменників на зразок тестів ЗНО. |
Номер 3. | Назва Логічні ланцюжки | Вид Інший | Складність важке | Бали 3Б. | Опис Удосконалення вивченого про правопис прийменників. |
Номер 4. | Назва Яка частина мови? | Вид Інший | Складність важке | Бали 3Б. | Опис Удосконалення вивченого про правопис прийменників. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Розподільне завдання | Вид Інший | Складність легке | Бали 6Б. | Опис Вправа на перевірку сформованості умінь написання прийменників. |
Номер 2. | Назва Це неправильно! | Вид Інший | Складність середнє | Бали 1Б. | Опис Завдання на формування навичок визначати правопис прийменників разом, окремо чи через дефіс. |
Номер 3. | Назва Правильно/неправильно | Вид Інший | Складність середнє | Бали 1Б. | Опис Завдання на сформованість навичок щодо правильного слововживання. |
Номер 4. | Назва Доповни речення | Вид Інший | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Завдання на сформованість навичок щодо правильного слововживання. |
Номер 5. | Назва Склади розповідь | Вид Інший | Складність важке | Бали 12Б. | Опис Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Особливості вживання окремих прийменників. Синонімічні прийменники». |
Номер 6. | Назва Склади речення | Вид Інший | Складність важке | Бали 4Б. | Опис Розвиток мовлення. Уміння вибирати правильний прийменник і складати речення зі словосполученнями. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Тренування з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом» | Рекомендований час: 00:10:00 | Складність середнє | Бали 8Б. | Опис Формування умінь та навичок написання прийменників разом, окремо, з дефісом, вживання прийменників У/В, З/ІЗ/ЗІ. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Домашня робота з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом» | Рекомендований час: 00:20:00 | Складність середнє | Бали 11Б. | Опис Удосконалення навичок вживати правильно прийменникові конструкції та писати прийменники відповідно до орфографічних норм. |
Номер 2. | Назва Перевірочна робота з теми «Написання прийменників разом, окремо та з дефісом» | Рекомендований час: 00:25:00 | Складність середнє | Бали 12Б. | Опис Перевірка сформованості знань, умінь та навичок з теми «Правопис прийменників». |