Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Правопис сполучників. Розрізнення сполучників і однозвучних слів Теоретичний відомості для опанування знань про написання сполучників.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Вибери відповідь 1 вид - рецептивний середнє 1Б. Завдання передбачає вибір одного правильного варіанта написання сполучників разом та формування умінь застосовувати знання теоретичного матеріалу.
2. Розподіли сполучники 2 вид - інтерпретація середнє 6Б. Формування навичок щодо написання сполучників разом, окремо та через дефіс.
3. Зроби вибір 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Завдання на вибір декількох правильних варіантів щодо розрізнення сполучгиків та однозвучних з ними слів.
4. Логічні ланцюжки 3 вид - аналіз середнє 2Б. Уміння визначати правильність написання сполучників.
5. Сполучник, який потрібно писати разом 3 вид - аналіз середнє 1Б. Уміння визначати правильність написання сполучників.
6. Вправа-реконструкція 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Завдання на удосконалення навичок розрізнення сполучників та однозвучних з ними слів.
7. Сполучник із помилкою 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого про правопис сполучників.
8. Я — редактор 3 вид - аналіз середнє 4Б. Формування навичок знаходити помилки щодо написання сполучників та однозвучних сполук слів та редагувати їх.
9. Зате/за те, проте/про те 3 вид - аналіз середнє 2Б. Завдання на формування навичок розрізнювати сполучники зате, проте від однозвучних з ними слів.
10. Тут помилка! 3 вид - аналіз середнє 1Б. Уміння визначати неправильно написаний сполучник.
11. Перевір правильність написання 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого з теми «Правопис сполучників».
12. Завдання на уважність 3 вид - аналіз важке 1Б. Уміння визначати сполучники, які можна замінити синонімічними.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Сполучник, який потрібно писати окремо Інший середнє 1Б. Уміння визначати правильність написання сполучників.
2. Якби/як би, щоб/що б Інший середнє 2Б. Завдання на формування навичок розрізнювати сполучники якби, щоб від однозвучних з ними слів.
3. Тест-завдання Інший середнє 1Б. Завдання на вибір декількох правильних варіантів щодо розрізнення сполучгиків та однозвучних з ними слів.
4. Правописний практикум Інший середнє 2Б. Формування орфографічних навичок щодо написання сполучників та однозвучних сполук слів.
5. Склади речення Інший важке 4Б. Розвиток мовлення. Уміння складати речення зі сполучниками.
6. Склади диктант Інший важке 12Б. Застосування знань, умінь і навичок із теми «Правопис сполучників».

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Правопис сполучників» 00:15:00 середнє 5Б. Завдання на удосконалення знань та умінь про написання сполучників.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Правопис сполучників» 00:25:00 середнє 12Б. Закріплення знань, умінь та навичок учнів про написання сполучників разом, окремо, через дефіс та розрізнення сполучників та односзучних сполучень слів.
2. Перевірна робота з теми «Правопис сполучників» 00:25:00 середнє 19Б. Перевірка сформованості знань, умінь та навичок з теми «Правопис сполучників».