Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Правопис сполучників. Розрізнення сполучників і однозвучних слів | Теоретичний відомості для опанування знань про написання сполучників. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери відповідь | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Завдання передбачає вибір одного правильного варіанта написання сполучників разом та формування умінь застосовувати знання теоретичного матеріалу. |
2. | Розподіли сполучники | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Формування навичок щодо написання сполучників разом, окремо та через дефіс. |
3. | Зроби вибір | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на вибір декількох правильних варіантів щодо розрізнення сполучгиків та однозвучних з ними слів. |
4. | Логічні ланцюжки | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати правильність написання сполучників. |
5. | Сполучник, який потрібно писати разом | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильність написання сполучників. |
6. | Вправа-реконструкція | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на удосконалення навичок розрізнення сполучників та однозвучних з ними слів. |
7. | Сполучник із помилкою | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про правопис сполучників. |
8. | Я — редактор | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Формування навичок знаходити помилки щодо написання сполучників та однозвучних сполук слів та редагувати їх. |
9. | Зате/за те, проте/про те | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання на формування навичок розрізнювати сполучники зате, проте від однозвучних з ними слів. |
10. | Тут помилка! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати неправильно написаний сполучник. |
11. | Перевір правильність написання | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Правопис сполучників». |
12. | Завдання на уважність | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Уміння визначати сполучники, які можна замінити синонімічними. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Сполучник, який потрібно писати окремо | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильність написання сполучників. |
2. | Якби/як би, щоб/що б | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на формування навичок розрізнювати сполучники якби, щоб від однозвучних з ними слів. |
3. | Тест-завдання | Інший | середнє | 1Б. | Завдання на вибір декількох правильних варіантів щодо розрізнення сполучгиків та однозвучних з ними слів. |
4. | Правописний практикум | Інший | середнє | 2Б. | Формування орфографічних навичок щодо написання сполучників та однозвучних сполук слів. |
5. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати речення зі сполучниками. |
6. | Склади диктант | Інший | важке | 12Б. | Застосування знань, умінь і навичок із теми «Правопис сполучників». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Правопис сполучників» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Завдання на удосконалення знань та умінь про написання сполучників. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Правопис сполучників» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Закріплення знань, умінь та навичок учнів про написання сполучників разом, окремо, через дефіс та розрізнення сполучників та односзучних сполучень слів. |
2. | Перевірна робота з теми «Правопис сполучників» | 00:25:00 | середнє | 19Б. | Перевірка сформованості знань, умінь та навичок з теми «Правопис сполучників». |