Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях | Теоретичний матеріал з теми «Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вправа на зіставлення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання передбачає серед запропонованих віднайти речення, що відповідає поданій схемі. |
2. | Збери речення докупи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 10Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при узагальнювальних словах та однорідних членах речення. |
3. | Тест-співвідношення | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Завдання на удосконалення синтаксичних навичок щодо розділових знаків у реченнях з однорідними членами. |
4. | Вибіркове завдання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на удосконалення навичок виділяти в реченнях вставні слова. |
5. | Тестове завдання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на систематизацію знань про звертання та удосконалення пунктуаційних навичок. |
6. | Вставні слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Тестове завдання передбачає формування навичок визначати речення зі вставними словами. |
7. | Речення з однорідними членами | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Завдання на удосконалення навичок визначати в реченнях одноріднідні члени. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Навколо світу за 60 секунд | Інший | середнє | 5Б. | Завдання спрямоване на розвиток пізнавальних навичок учнів, розширює кругозір, сприяє вивченню гуманітарних і природничих дисциплін; актуалізує вивчене про розділові знаки при узагальнювальних словах. |
2. | Пунктуаційний практикум | Інший | середнє | 2Б. | Формування умінь правильно утворювати форму кличного відмінка та розставляти розділові знаки при звертанні. Завдання можна використовувати при підготовці до ЗНО. |
3. | Пунктуаційна задача | Інший | середнє | 1Б. | Завдання передбачає удосконалення пунктуаційних навичок правильно вживати розділові знаки при прямій мові. |
4. | Розбий пару | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при узагальнювальних словах. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Синтаксичний розбір речення | Інший | середнє | 12Б. | Завдання перевіряє уміння учнів аналізувати речення з однорідними членами й узагальнювальними словами при них, визначати частини мови, якими виражені УС; визначати синтаксичну роль ОЧР й УС, позицію УС відносно ОЧР та розділові знаки, необхідні при УС. |
2. | Вправа-трансформація | Інший | середнє | 2Б. | Вправа на перевірку сформованості умінь та навичок утворювати речення з прямою мовою та правильно розставляти розділові знаки. |
3. | Утвори прислів'я | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про складне речення. |
4. | Допиши речення | Інший | середнє | 2Б. | Завдання передбачає контроль рівня сформованості навичок утворювати речення з прямою мовою та правильно вживати розділові знаки. |
5. | Творче завдання | Інший | важке | 2Б. | Завдання на сформованість умінь та навичок складати речення за поданими схемами. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Завдання для удосконалення знань та формування навичок з теми «Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Завдання на удосконалення умінь та навичок з теми «Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях». |
2. | Перевірочна робота з теми «Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях» | 00:25:00 | середнє | 8Б. | Контроль сформованості знань, умінь та навичок з теми «Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях». |