Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Обставина як другорядний член речення | Формування знань, умінь і навичок із теми «Обставина». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Уміння добирати слова, що відповідають змісту речення. Закріплення вивченого про обставини. |
2. | Обставина часу | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати вид обставини за значенням. Удосконалення вивченого про обставини як другорядний член речення. |
3. | Обставина місця | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати вид обставини за значенням. Удосконалення вивченого про обставини як другорядний член речення. |
4. | Обставина умови | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати вид обставини за значенням. Удосконалення вивченого про обставини як другорядний член речення. |
5. | Обставина способу дії | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати вид обставин за значенням. |
6. | Обставина міри й ступеня | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати вид обставин за значенням. |
7. | Обставина-інфінітив | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати спосіб вираження обставини, удосконалення вивченого про обставину як другорядний член речення. |
8. | Обставини, виражені інфінітивами | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на удосконалення знань учнів про способи вираження обставин. |
9. | Дієприслівник як обставина | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про обставину та способи її вираження. Повторення вивченого про одиничний дієприслівник. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обставина-прислівник | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати спосіб вираження обставини, удосконалення вивченого про обставину як другорядний член речення. |
2. | Обери відповідь | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про обставину та способи її вираження. Повторення вивченого про дієприслівниковий зворот. |
3. | Дві колонки | Інший | середнє | 4Б. | Уміння визначати вид обставини за значенням. |
4. | Відповідність | Інший | важке | 4Б. | Закріплення вивченого про види обставин за значенням. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обставина причини | Інший | легке | 1Б. | Уміння визначати вид обставини за значенням. Удосконалення вивченого про обставини як другорядний член речення. |
2. | Обставина допусту | Інший | легке | 1Б. | Уміння визначати вид обставин за значенням. |
3. | Обставина мети | Інший | легке | 1Б. | Уміння визначати вид обставин за значенням. |
4. | Іменник як обставина | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про обставину та способи її вираження. |
5. | Обставина-фразеологізм | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати спосіб вираження обставини, удосконалення вивченого про обставину як другорядний член речення. |
6. | Де обставина? | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати синтаксичну роль інфінітива. |
7. | Три групи | Інший | середнє | 6Б. | Удосконалення вивченого про обставини та їх види. |
8. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Уміння складати речення, використовуючи запропоновані слова як обставини. |
9. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Уміння складати текст, використовуючи обставини. Розвиток мовлення, логічного мислення, уяви. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Обставина» | 00:10:00 | середнє | 4Б. | Завдання для систематизації знань, умінь і навичок із теми «Обставина». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Обставина» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Завдання для удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Обставина». |
2. | Перевірна робота з теми «Обставина» | 00:20:00 | середнє | 7Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Обставина». |