Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Про порівняльний зворот та його оформлення на письмі | Формування мовних компетентностей із теми «Порівняльний зворот». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди порівняльний зворот | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння знаходити в реченні порівняльні звороти. |
2. | Пунктуаційний практикум | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при порівняльному звороті. |
3. | Не потрібно ставити кому | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння виділяти порівняльний зворот у реченні, визначати його синтаксичну роль. |
4. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Уміння доповнювати речення порівняльними зворотами, удосконалення вивченого про порівняльний зворот. |
5. | Порівняльний зворот (фразеологізм) | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль фраеологізмів. Повторення вивченого про фразеологізми. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дві папки | Інший | середнє | 4Б. | Завдання для удосконалення вивченого про розділові знаки при порівняльному звороті. |
2. | Міркуй! | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при порівняльному звороті. |
3. | Проаналізуй речення | Інший | середнє | 8Б. | Повторення вивченого про просте речення. Уміння аналізувати речення, визначати порівняльний зворот та способи його вираження. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Так чи ні? | Інший | середнє | 2Б. | Повторення та систематизація вивченого теоретичного матеріалу про порівняльний зворот. |
2. | Порівняльний зворот як іменна частина складеного присудка | Інший | середнє | 2Б. | Уміння відрізняти порівняльний зворот від прикладок зі сполучником як. |
3. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Завдання для розвитку творчого потенціалу, уяви, логічного мислення. Уміння вводити в речення порівняльні вороти для збагачення, увиразнення мовлення. |
4. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Уміння складати твір, використовуючи порівняльні звороти. Удосконалення вивченого про розділові знаки при порівняльних зворотах. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Порівняльний зворот» | 00:10:00 | середнє | 5Б. | Завдання для систематизації вивченого про порівняльний зворот. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Порівняльний зворот» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Завдання для удосконалення вивченого з теми «Порівняльний зворот». |
2. | Перевірна робота з теми «Порівняльний зворот» | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Порівняльний зворот». |