Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Узагальнено-особові речення | Формування знань про узагальнено-особові речення, уміння відрізняти їх від інших видів односкладних речень. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди узагальнено-особове речення | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати односкладне узагальнено-особове речення. |
2. | Зроби вибір | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати узагальнено-особове речення. |
3. | Казка вчить, як на світі жить | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Уміння визначати вид односкладного речення. |
4. | Склади пазл | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння поєднувати слова в речення, відтворювати прислів'я. Закріплення вивченого про узагальнено-особові речення. |
5. | Хто автор? | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Розвиток культури мовлення, навичок спілкування через знайомство зі спадщиною українських письменників. Закріплення вивченого про узагальнено-особові речення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що шукав, те й знайшов | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про узагальнено-особове речення. |
2. | Розплутай клубок | Інший | важке | 4Б. | Удосконалення вивченого про узагальнено-особові речення. Уміння знаходити продовження прислів'я. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди зайве речення | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати вид окноскладного речення, виокремлювати зайве. |
2. | Поміркуй! | Інший | середнє | 3Б. | Уміння визначати спосіб вираження головного члена в узагальнено-особовому реченні. |
3. | Склади інструкцію | Інший | важке | 7Б. | Уміння використовувати узагальнено-особові речення при складанні інструкції, пам'ятки тощо. |
4. | Народ скаже, як зав'яже | Інший | важке | 1Б. | Завдання спрямоване на розвиток мовлення, уміння створювати зв'язний текст, наводити аргументи й приклади, логічно будувати висловлювання. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Узагальнено-особові речення» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Завдання для удосконалення вивченого з теми «Узагальнено-особові речення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Узагальнено-особові речення» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Завдання для систематизації вивченого про узагальнено-особові речення. |
2. | Перевірна робота з теми «Узагальнено-особові речення» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Узагальнено-особові речення». |