Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Присудок як головний член речення | Формування знань, умінь і навичок учнів з теми «Присудок. Простий присудок» |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Присудок простий? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення набутих знань, умінь і навичок з теми «Присудок. Простий присудок» |
2. | Який присудок? | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про простий присудок. |
3. | У пошуках граматичної основи | 3 вид - аналіз | середнє | 6Б. | Удосконалення навичок визначення граматичної основи речення. |
4. | Народ скаже, як зав'яже | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Завдання на удосконалення вивченого про простий присудок та збагачення мовлення учнів дотепними прислів'ями. |
5. | У павутині синонімів | 3 вид - аналіз | важке | 11Б. | Завдання розвиває вміння правильно використовувати присудки-синоніми в мовленні. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пригоди зі Швайкою | Інший | важке | 2Б. | Вправа на формування мовних компетентностей учнів із теми Присудок. Простий присудок. |
2. | Фразеологічна головоломка | Інший | важке | 2Б. | Завдання сприяє збагаченню мовлення учнів, допомагає пригадати фразеологізми та їх значення. |
3. | Узгодження підмета з присудком | Інший | важке | 6Б. | Вправа допоможе учням правильно узгоджувати підмет із присудком, а також пригадати тему «Рід незмінюваних іменників». |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Третє зайве | Інший | середнє | 1Б. | Вправа на перевірку засвоєного матеріалу з теми «Простий присудок». |
2. | Серед розмаїття простих присудків | Інший | середнє | 4Б. | Вправа на удосконалення знань з теми «Присудок. Простий присудок» |
3. | Створи текст | Інший | важке | 1Б. | Завдання спрямоване на розвиток творчих здібностей учнів, уяви, збільшення лексичного запасу мовлення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Присудок. Способи вираження простого присудка» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Завдання спрямовані на удосконалення знань, умінь і навичок з теми «Присудок. Простий присудок». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Присудок. Способи вираження простого присудка» | 00:10:00 | середнє | 13Б. | Повторення та систематизація вивченого про простий присудок. |
2. | Перевірна робота з теми «Присудок. Способи вираження простого присудка» | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Перевірка знань, умінь і навичок з теми «Присудок. Простий присудок». |