Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Поняття про відокремлення | Теоретичні відомості про відокремлені члени речення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відокремлені члени речення | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначити види відокремлених членів речення, в тому числі і уточнюючі |
2. | Синтаксична роль відокремлення | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначення синтаксичної ролі відокремлень. |
3. | Відокремлені обставини | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Знайти в реченні і записати підмети та відокремлені обставини. |
4. | Знайти відокремлення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вміння знаходити відокремлення в реченні, визначати їх вид. |
5. | Відокремлене означення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Вміння правильно визначати відокремлені означення в реченні. |
6. | Відокремлені прикладки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формування вміння визначати прикладку в реченні. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відокремлені додатки | Інший | середнє | 4Б. | Знаходження відокремлених додатків, та прийменників, за допомогою яких вони приєднані. |
2. | Відокремлені уточнювальні члени речення | Інший | середнє | 4Б. | Знайти уточнюючі члениречення, визначити їх синтаксичну роль. |
3. | Випиши відокремлення | Інший | середнє | 1Б. | Вправа на закріплення навичок знаходити відокремлення в реченні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перебудуй речення | Інший | середнє | 2Б. | Формування навичок правильного вживання розділових знаків при відокремлених означеннях. |
2. | Обери речення | Інший | середнє | 1Б. | Завдання перевіряє вміння обирати з кількох варіантів речення з відокремленими членами. |
3. | Доповнення речень | Інший | важке | 3Б. | Удосконалення умінь і навичок з теми «Поняття про відокремлення» при складанні речень. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Поняття про відокремлення» | 00:15:00 | середнє | 14Б. | Вправи для тренування з теми «Поняття про відокремлення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Поняття про відокремлення» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Узагальнення й систематизація знань, умінь і навичок з теми «Речення з відокремленими членами» |
2. | Перевірна робота з теми «Поняття про віжокремлення» | 00:20:00 | середнє | 17Б. | Перевірка набутих знань і навичок з теи «Поняття про відокремлення». |