Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
Номер 1. | Назва Розділові знаки при відокремлених означеннях | Опис Теоретичні відомості з теми «Розділові знаки при відокремлених означеннях». |
Номер 2. | Назва Розділові знаки при відокремлених прикладках | Опис Теоретичні відомості з теми «Розділові знаки при відокремлених прикладках». |
Номер 3. | Назва Розділові знаки при відокремлених додатках та обставинах | Опис Теоретичні відомості з теми «Розділові знаки при відокремлених додатках та відокремлених обставинах». |
Номер 4. | Назва Розділові знаки при відокремлених уточнювальних членах речення | Опис Теоретичні відомості з теми «Розділові знаки при відокремлених уточнюючих членах речення». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Відокрем означення | Вид 1 вид - рецептивний | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Удосконалення вміння вживати розділові знаки при відокремлених поширених узгоджених означенях. |
Номер 2. | Назва Поясни причини відокремлення поширеного означення | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Удосконалити вміння вживати розділові знаки при відокремлених поширених узгоджених означенях та пояснювати причини відокремлення. |
Номер 3. | Назва Причини відокремлення | Вид 3 вид - аналіз | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Вміти визначити причини відокремлення узгоджених та неузгодженних непоширених означень. |
Номер 4. | Назва Визнач види відокремлення | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Формування вмінь знаходити відокремлені члени речення та розставляти розділові знаки. |
Номер 5. | Назва Причини відокремлення обставин | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність легке | Бали 2Б. | Опис Формування вмінь і навичок відокремлення обставин. |
Номер 6. | Назва Відокремлення прикладки тире | Вид 1 вид - рецептивний | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Формування вмінь і навичок учнів відокремлення прикладки тире. |
Номер 7. | Назва Відокремлення прикладок комами | Вид 1 вид - рецептивний | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Формувати вміннь учнів знаходити в реченні відокремлені прикладки, які виділяються комами. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Відокремлення уточнювальних членів речення | Вид Інший | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Формування вмінь і навичок знаходити уточнюючі члени речення, визначати їх синтаксичну роль |
Номер 2. | Назва Знайди відокремлені додатки | Вид Інший | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Поглибити знання восьмикласників про відокремлені члени речення, ознайомити з відокремленими додатками, їх місцем у реченні; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити в тексті відокремлені додатки. |
Номер 3. | Назва Не відокремлюються комою обставини | Вид Інший | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Поглибити знання восьмикласників про відокремлені обставини, формувати загальнопізнавальні вміння знаходити в тексті відокремлені обставини. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Перебудуй речення | Вид Інший | Складність важке | Бали 2Б. | Опис Розвивати вміння правильно будувати речення з відокремленими означеннями. |
Номер 2. | Назва Відредагуй речення | Вид Інший | Складність середнє | Бали 1Б. | Опис Вдосконалювати навички правильної побудови речень із відокремленими членами речення та правила вживання розділових знаків. |
Номер 3. | Назва Розстав розділові знаки, визнач члени речення. | Вид Інший | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Вдосконалювати вміння і навички правильно розставляти розділові знаки при відокремлених членах речення та визначати їх синтаксичну роль. |
Номер 4. | Назва ВЧР в тексті | Вид Інший | Складність важке | Бали 3Б. | Опис Формувати вміння аналізувати текст та знакодити в ньому відокремлені синтаксичні конструкції. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Тренування з теми «Розділові знаки при відокремлених членах речення» | Рекомендований час: 00:15:00 | Складність середнє | Бали 9Б. | Опис Перевірка знань з теми ««Розділові знаки при відокремлених членах речення». Удосконалення вмінь розрізняти види відокремлених членів речення, ставити розділові знаки при відокремленнях. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Домашня робота з теми «Розділові знаки при відокремлених членах речення» | Рекомендований час: 15:00:00 | Складність середнє | Бали 5Б. | Опис Перевірити вміння учнів аналізувати текст та знаходити в ньому різні види відокремлення. |
Номер 2. | Назва Перевірна робота «Розділові знаки при відокремлених членах речення» | Рекомендований час: 20:00:00 | Складність важке | Бали 13Б. | Опис Перевірка знань та умінь учнів з теми «Розділові знаки при відокремлених членах речення» |