Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | СПР з підрядними обставинними способу дії й ступеня | Формування мовних компетентностей із теми «СПР з підрядними обставинними способу дії й ступеня». |
2. | СПР з підрядними обставинними порівняльними | Формування мовних компетентностей із теми «СПР з підрядними обставинними порівняльними». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди підрядну обставинну порівняльну | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати СПР з підрядною обставинною порівняльною. |
2. | Визнач вид речення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати вид підрядної обставинної частини. Удосконалення вивченого про СПР. |
3. | Добери схему й визнач вид підрядної | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння визначати вид підрядної частини, добирати схему до речення. |
4. | Сполучник чи сполучне слово ЯК? | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Уміння відрізняти сполучник від сполучного слова, роль слова ЯК у складному реченні, відрізняти вид підрядної частини. |
5. | Вибери речення (підрядна порівняльна) | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати в тексті СПР з підрядною порівняльною. |
6. | Розбий пару | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння відрізняти СПР з підрядною порівняльною від інших видів підрядних речень. |
7. | Пошукова робота | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння відрізняти СПР з підрядною способу дії й ступеня від інших видів підрядних речень. |
8. | Визнач головну й підрядну частини (підрядні способу дії й ступеня) | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання для закріплення вивченого про СПР з підрядною способу дії й ступеня. Уміння визначати головну й підрядну частини в складному реченні, ставити запитання від головного до залежного. |
9. | Визнач головну й підрядну частини (підрядні порівняльні) | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання для закріплення вивченого про СПР з підрядною порівняльною. Уміння визначати головну й підрядну частини в складному реченні, ставити запитання від головного до залежного. |
10. | Поєднай дві половинки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого про СПР з підрядною обставинною способу дії й ступеня. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Спиши речення | Інший | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки в складнопідрядному реченні. Повторення вивченого про присудок, прикладку, фразеологічний та порівняльний звороти. |
2. | Повне, неповне чи зворот? | Інший | важке | 3Б. | Уміння відрізняти неповне підрядне порівняльне від повного речення, а також порівняльний зворот від підрядного порівняльного речення. |
3. | Синтаксичний алгоритм | Інший | важке | 4Б. | Удосконалення вивченого про СПР з підрядними способу дії й ступеня та порівняльними. |
4. | Виконай синтаксичний аналіз речення 1 | Інший | важке | 24Б. | Уміння аналізувати СПР з підрядними обставиними способу дії й ступеня. |
5. | Увідповідни речення й вид підрядної | Інший | важке | 4Б. | Повторення вивченого про види підрядних обставинних. Удосконалення вивченого про СПР з підрядними порівняльними та способу дії й ступеня. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди підрядну обставинну способу дії й ступеня | Інший | легке | 1Б. | Уміння визначати СПР з підрядною обставинною способу дії й ступеня. |
2. | Вибери речення (підрядна способу дії й ступеня) | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати в тексті СПР з підрядною способу дії й ступеня. |
3. | Зайве речення | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про СПР з підрядними способу дій й ступеня та порівняльними. |
4. | Прочитай прислів'я | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про СПР з підрядними порівняльними. |
5. | Виконай синтаксичний аналіз речення 2 | Інший | важке | 24Б. | Уміння аналізувати СПР з підрядними обставиними порівняльними. |
6. | Доповни речення | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мовлення, уміння доповнювати частини речення підрядними способу дії й ступеня. |
7. | Доповни речення підрядною порівняльною | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мовлення. Уміння добирати до поданих частин підрядні порівняльні. |
8. | Склади речення з підрядною способу дії й ступеня | Інший | важке | 4Б. | Уміння складати речення з підрядною способу дії й ступеня. |
9. | Склади речення з підрядною порівняльною | Інший | важке | 4Б. | Уміння складати речення з підрядною порівняльною за запропонованою схемою. |
10. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Уміння складати тексти, використовуючи СПР з підрядними способу дії й ступеня та порівняльними. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «СПР з підрядними обставинними порівняльними, способу дії й ступеня» | 00:10:00 | середнє | 10Б. | Завдання для удосконалення вмвченого про види підрядних обставинних. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «СПР з підрядними обставинними порівняльними, способу дії й ступеня» | 00:15:00 | середнє | 30Б. | Завдання для систематизації знань із теми «СПР з підрядними обставинними порівняльними, способу дії й ступеня». |
2. | Перевірна робота з теми «СПР з підрядними обставинними порівняльними, способу дії й ступеня» | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «СПР з підрядними обставинними порівняльними, способу дії й ступеня». |