Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Цитата як спосіб передачі чужої мови | Пояснюються поняття «цитати» й правила розстановки розділових знаків у реченнях, що містять цитати. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Способи передачі чужої мови | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Удосконалювати вміння визначати способи передачі чужої мови: пряма мова, непряма мова, цитата. |
2. | Способи цитування (2) | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Вправа на вдосконалення умінь визначати способи оформлення цитат: вставні слова чи окремі слова й словосполучення. |
3. | Пунктуаційне оформлення цитат | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Удосконалення вмінь оформлювати цитати й визначати спосіб цитування. |
4. | Вибери схему | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Обрати схему до запропонованого речення з цитатою (у вигляді прямої мови, непрямої мови, зі вставними конструкціями). |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Оформлення цитат різними способами | Інший | важке | 6Б. | Вправа на вдосконалення умінь оформлювати цитати різними способами: як пряму мову і як непряму мову. |
2. | Редагування речень із цитатами | Інший | важке | 3Б. | Вправа на вдосконалення умінь виправляти пунктуаційні помилки в оформленні цитат. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Оформлення цитат різними способами | Інший | важке | 6Б. | Вправа на удосконалення умінь оформлювати цитати вказаними способами цитування: як речення з прямою мовою та як речення зі вставними словами. |
2. | Пунктуаційне оформлення речень із цитатами. | Інший | важке | 6Б. | Вправа на вдосконалення вмінь оформлювати цитати й визначати спосіб цитування. |
3. | Увести в речення цитати | Інший | важке | 4Б. | Перевіряє вміння створювати речення з цитатами, самостійно добираючи слова автора. Необхідно дотриматися схеми речення «П, – а, – п». або «П, – а.(?!) – П». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальний тест «Способи оформлення цитат» | 00:00:00 | середнє | 15Б. | Знати й уміти розрізняти способи оформлення цитат |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота «Пунктуаційне оформлення цитат» | 00:00:00 | середнє | 15Б. | Уміти оформлювати цитати різними способами: як пряму й непряму мову, як речення зі вставними словами; виправляти помилки в оформленні цитат. |
2. | Перевірна робота «Пунктуаційне оформлення цитат різними способами» | 00:00:00 | важке | 10Б. | Уміння визначати способи цитування. Самостійне створення речень з цитатами за схемами «П, – а, – п». або «П, – а.(?!) – П». |