Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Чергування приголосних у коренях слів | Ознайомити з випадками чергування приголосних у коренях слів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тести | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірити теоретичні знання учнів з теми «Чергування приголосних у коренях». |
2. | Укажи чергування | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння виявляти чергування приголосних в корені слова. |
3. | Пропущена буква | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова, у яких відбувається чергування приголосних звуків у корені. |
4. | Зміни слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова, у яких відбувається чергування приголосних в корені. |
5. | Слово в реченні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати чергування приголосних звуків у коренях слів. |
6. | Знайди рядок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння зіставляти та виявляти випадки чергування приголосних у словах. |
7. | Утвори словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно утворювати та записувати форми слова чи споріднені слова, у яких відбувається чергування приголосних звуків. |
8. | Творчий диктант | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно змінювати слова чи утворювати споріднені з урахуванням правил чергування. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди слово | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння виявляти випадки чергування приголосних у словах. |
2. | Виправ помилку | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння правильно вимовляти та записувати слова, у яких відбувається чергування приголосних звуків. |
3. | Утвори групи | Інший | важке | 3,5Б. | Формувати вміння виявляти чергування приголосних у словах, правильно змінювати чи підбирати споріднені слова, враховуючи правила чергування. |
4. | Знайди в прислів'ї | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати в словах випадки чергування приголосних у словах. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння правильно вживати та записувати слова, у яких відбувається чергування приголосних звуків. |
2. | Чергування у відгадці | Інший | важке | 1Б. | Формувати вміння правильно вживати та записувати слова, у яких може відбуватися чергування приголосних звуків. |
3. | Деформоване речення | Інший | важке | 1Б. | Формування вмінь правильно вживати та записувати слова, у яких відбувається чергування приголосних звуків. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Чергування приголосних звуків у коренях слів» | 00:11:00 | середнє | 11Б. | Формування вмінь виявляти випадки чергування приголосних звуків у коренях слів та правильно вживати та записувати слова, у яких відбувається чергування приголосних звуків у коренях. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Чергування приголосних звуків у коренях слів» | 00:17:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння виявляти випадки чергування приголосних звуків у коренях слів та правильно вживати та записувати слова, у яких відбувається чергування приголосних звуків у коренях. |
2. | Перевірна робота з теми «Чергування приголосних звуків у коренях слів» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань з теми «Чергування приголосних звуків у коренях слів». |