Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Поняття про прислівник як частину мови | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тести | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
2. | Утвори за зразком | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
3. | Підбери ознаку дії | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
4. | Знайди за питанням | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
5. | Підбери прислівник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
6. | Укажи прислівник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
7. | Познач речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
8. | Заміни одним словом | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
9. | Віднови прислів'я | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
10. | Так чи ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Підбери питання | Інший | важке | 3Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
2. | Знайди зайве | Інший | важке | 3Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
3. | Знайди прислівник | Інший | важке | 3Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
4. | Конструктор | Інший | важке | 3Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
5. | Випиши з речення | Інший | важке | 3Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 2Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
2. | Підбери прислівники | Інший | середнє | 2Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
3. | Пошир речення | Інший | середнє | 2Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Прислівник як частина мови» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Прислівник як частина мови» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні. |
2. | Перевірна робота з теми «Прислівник як частина мови» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Прислівник як частина мови». |