Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Усі люди різні | Формування уявлення про неповторність кожної людини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Шкільні професії | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування ширщих уявлень про школу та людей, що там працюють. |
2. | Укажи відмінність | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знаходження риси, що відрізняє людей зовні. |
3. | Однакова емоція | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні схожих емоцій. |
4. | Спільне хобі | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знаходження захоплень, які об'єднують різних людей. |
5. | Дорога до школи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розвиток зорово-моторної координації шляхом розгадування лабіринту. |
6. | Український рушничок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Поєднання частин прислів'їв про дружбу. |
7. | Тіньовий театр | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Упізнавання обрисів подібних людей. |
8. | Колекціонер | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження тематичних груп. |
9. | Об'єднані країною | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формування уміння об'єднувати у пари за спільною ознакою. |
10. | Судоку | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розвиток уваги та мислення. |
11. | Цікаве дорослішання | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Дослідження етапів дорослішання людини. |
12. | Сходинки успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Чотири сезони | Інший | важке | 4Б. | Проведення досліджень на основі класу. |
2. | Юний художник | Інший | важке | 4Б. | Дослідження та зображення зовнішніх ознак людей. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Усі люди різні» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Систематизація знань з теми «Усі люди різні». |
2. | Тренування №2 з теми «Усі люди різні» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Повторення вивченого матеріалу з теми «Усі люди різні». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота 1 з теми «Усі люди різні» | 00:35:00 | середнє | 15Б. | Узагальнення знань з теми «Усі люди різні». |
2. | Діагностична робота 2 з теми «Усі люди різні». | 00:30:00 | важке | 15Б. | Контроль досягнень з теми «Усі люди різні». |