Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Різноманітність рослин у природі | Поняття про дерева, кущі, трав'янисті рослини. |
2. | Розмноження рослин | Способи розмноження рослин. |
3. | Будова рослин | Вивчення органів рослини. |
4. | Культурні та дикорослі рослини | Дослідження культурних та дикорослих рослин. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Сприятливі умови | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення сприятливих умов для росту рослин. |
2. | Будова рослини | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження органів рослини. |
3. | Допиши речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження різноманітності рослин у природі. |
4. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження різноманітності рослин у природі. |
5. | Культурні рослини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження культурних та дикорослих рослин. |
6. | Пошук зайвих | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження різноманітності рослин у природі. |
7. | Кущі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження різноманітності рослин у природі. |
8. | Значення органа | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження органів рослини та їхнього значення. |
9. | Органи рослини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження будови рослини. |
10. | Стріла успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи в темі. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дикорослі рослини | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження культурних та дикорослих рослин. |
2. | Знайди опис | Інший | важке | 3Б. | Дослідження органів рослини та їхнього значення. |
3. | Чому зайва? | Інший | важке | 3Б. | Дослідження різноманітності рослин у природі. |
4. | Різноманітні рослини | Інший | важке | 3Б. | Дослідження різноманітності рослин у природі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що зайве? | Інший | легке | 1Б. | Визначення сприятливих умов для росту рослин. |
2. | Дерева | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження різноманітності рослин у природі. |
3. | Трав'янисті рослини | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження різноманітності рослин у природі. |
4. | Поєднай пари | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження будови рослини. |
5. | Культурні й дикорослі | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження культурних та дикорослих рослин. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування 1 з теми «Світ рослин» | 00:07:00 | середнє | 9Б. | Закріплення понять про різноманітність рослин. |
2. | Тренування 2 з теми «Світ рослин» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Закріплення знань про будову рослини. |
3. | Тренування 3 з теми «Світ рослин» | 00:05:00 | легке | 7Б. | Закріплення понять про культурні та дикорослі рослини, умови росту й розвитку рослин. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Рекомендації 1 з теми «Світ рослин» | 00:11:00 | середнє | 10Б. | Різноманітність рослин. |
2. | Рекомендації 2 з теми «Світ рослин» | 00:12:00 | середнє | 9Б. | Повторення будови рослини. |
3. | Діагностисна робота з теми «Світ рослин» | 00:20:00 | середнє | 16Б. | Контроль знань з теми «Світ рослин». |