Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Жива і нежива природа | Дослідження живої та неживої природи. |
2. | Людина — частина природи | Дослідження людини як частини живої природи. |
3. | Значення природи у житті людини | Дослідження ролі природи у житті людей. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Третій зайвий | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення зайвого серед об'єктів живої природи. |
2. | Можна чи не можна? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження правил поведінки у довкіллі. |
3. | Дикі та свійські тварини | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження свійських та диких тварин |
4. | З чого це зроблено? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження матеріалу виготовлення рукотворних об'єктів. |
5. | Природний пазл | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження об'єктів живої природи у довкіллі. |
6. | Важливі заборони | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження заборон поводження на природі. |
7. | Хто це? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження приналежності об'єкта живої природи до певної групи. |
8. | Штучні матеріали | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження штучних та природних об'єктів. |
9. | Скарби природи | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формування логічних зв'язків за принципом що з чого зроблено. |
10. | Чисте довкілля | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формування звички сортувати сміття. |
11. | Озирнись довкола! | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вправляння в упізнаванні об'єктів живої та неживої природи, рукотворних тіл. |
12. | Стріла успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи в темі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дика чи свійська? | Інший | легке | 1Б. | Дослідження свійських та диких тварин |
2. | Природні матеріали | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження штучних та природних об'єктів. |
3. | Ланцюжок | Інший | важке | 3Б. | Формування логічних зв'язків за принципом що з чого зроблено. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Цінність природи для життя» | 00:10:00 | середнє | 11Б. | Закріплення матеріалу з теми «Цінність природи для життя». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота з теми «Цінність природи для життя» | 00:15:00 | середнє | 17Б. | Перевірка рівня засвоєних знань з теми «Цінність природи для життя». |