Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Жива і нежива природа Дослідження живої та неживої природи.
2. Людина — частина природи Дослідження людини як частини живої природи.
3. Значення природи у житті людини Дослідження ролі природи у житті людей.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Третій зайвий 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначення зайвого серед об'єктів живої природи.
2. Можна чи не можна? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Дослідження правил поведінки у довкіллі.
3. Дикі та свійські тварини 1 вид - рецептивний легке 1Б. Дослідження свійських та диких тварин
4. З чого це зроблено? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дослідження матеріалу виготовлення рукотворних об'єктів.
5. Природний пазл 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дослідження об'єктів живої природи у довкіллі.
6. Важливі заборони 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дослідження заборон поводження на природі.
7. Хто це? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дослідження приналежності об'єкта живої природи до певної групи.
8. Штучні матеріали 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дослідження штучних та природних об'єктів.
9. Стріла успіху 3 вид - аналіз важке 0Б. Самооцінка власної роботи в темі.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Скарби природи Інший важке 3Б. Формування логічних зв'язків за принципом що з чого зроблено.
2. Чисте довкілля Інший важке 3Б. Формування звички сортувати сміття.
3. Озирнись довкола! Інший важке 3Б. Вправляння в упізнаванні об'єктів живої та неживої природи, рукотворних тіл.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Дика чи свійська? Інший легке 1Б. Дослідження свійських та диких тварин
2. Природні матеріали Інший середнє 2Б. Дослідження штучних та природних об'єктів.
3. Ланцюжок Інший важке 3Б. Формування логічних зв'язків за принципом що з чого зроблено.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Цінність природи для життя» 00:10:00 середнє 11Б. Закріплення матеріалу з теми «Цінність природи для життя».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Діагностична робота з теми «Цінність природи для життя» 00:15:00 середнє 17Б. Перевірка рівня засвоєних знань з теми «Цінність природи для життя».