Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Славетне минуле України | Теоретичні відомості. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Традиційний одяг | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження традиційного українсбкого вбрання. |
2. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення українськиї культурних пам'яток. |
3. | Символи держави | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження державної та народної символіки. |
4. | Застаріле вбрання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення елементу одягу, що вийшов з ужитку. |
5. | Українці | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення славетних українців. |
6. | Поклади у пакет | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення сучасних та застарілих елементів одягу. |
7. | Мандрівка Україною | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження міст України. |
8. | Упізнай | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначення назви культурного об'єкта за фото. |
9. | Видатні українці | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Дослідження видатних українців. |
10. | Оціни себе! | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Здійснення самооцінки власної діяльності. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Збирай речі | Інший | легке | 1Б. | Визначення сучасних та застарілих елементів одягу. |
2. | Чужоземці | Інший | середнє | 2Б. | Визначення славетних українців. |
3. | Подорожуй Україною | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження міст України. |
4. | Знайди за назвою | Інший | важке | 3Б. | Визначення назви культурного об'єкта за фото. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Славетне минуле нашої країни» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Засвоєння знань з теми «Славетне минуле нашої країни». |
2. | Тренування №2 з теми «Славетне минуле нашої країни» | 00:20:00 | важке | 17Б. | Закріплення вивченого з теми «Славетне минуле нашої країни». |