Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Чесноти та вади | Формування понять вади та чесноти. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Позитивна риса | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння в упізнаванні чеснот. |
2. | Укажи ваду | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння в упізнаванні людських вад. |
3. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення приналежності рис до чеснот. |
4. | Продовж речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення вчинків, не притаманних добрим людям. |
5. | Народна мудрість | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження прислів'їв про людські чесноти. |
6. | Упізнай за описом | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Упізнавання чеснот за описом. |
7. | Сходинки успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Не кажи, а покажи! | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння у впізнаванні значення жестів. |
2. | Скажи навпаки | Інший | важке | 3Б. | Визначення протилежних одне одному чеснот та вад. |
3. | Рушничок дружби | Інший | важке | 3Б. | Дослідження народних висловів про дружбу. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Чесноти людини» | 00:20:00 | важке | 10Б. | Засвоєння матеріалу з теми «Чесноти людини». |