Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Що таке «етикет»? Формування понять «етикет», «культурна людина».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Зайве слово 1 вид - рецептивний легке 1Б. Впізнавання та вилучення зайвих слів з-поміж ввічливих.
2. Не чини так! 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначення поведінки, що не відповідає нормам етикету.
3. Загадкова фраза 1 вид - рецептивний легке 1Б. Упізнавання фраз, що властиві культурним людям.
4. Яка поведінка? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначення культурної та некультурної поведінки.
5. Порада 2 вид - інтерпретація середнє 1,5Б. Визначення корисних та шкідливих порад.
6. Встав слово 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправляння у доборі доцільних слів ввічливості.
7. Ввічливі слова 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Впізнавання та визначення ввічливих слів.
8. Культурна поведінка 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дослідження ситуативної поведінки дітей, її відповідності етикету.
9. Чарівні квадрати 3 вид - аналіз важке 3Б. Вправляння у впізнаванні ввічливих слів.
10. Шифрувальник 3 вид - аналіз важке 2Б. Управляння у розшифровці слів ввічливості.
11. Сяйво успіху 3 вид - аналіз важке 0Б. Самооцінка власної роботи.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Культура поведінки» 00:15:00 середнє 6,5Б. Закріплення етикету поведінки з теми «Культура поведінки».
2. Тренування №2 з теми «Культура поведінки» 00:20:00 важке 9Б. Засвоєння слів ввічливості з теми «Культура поведінки».