Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Що таке «етикет»? | Формування понять «етикет», «культурна людина». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зайве слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Впізнавання та вилучення зайвих слів з-поміж ввічливих. |
2. | Не чини так! | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення поведінки, що не відповідає нормам етикету. |
3. | Загадкова фраза | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Упізнавання фраз, що властиві культурним людям. |
4. | Яка поведінка? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення культурної та некультурної поведінки. |
5. | Порада | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Визначення корисних та шкідливих порад. |
6. | Встав слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у доборі доцільних слів ввічливості. |
7. | Ввічливі слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Впізнавання та визначення ввічливих слів. |
8. | Культурна поведінка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження ситуативної поведінки дітей, її відповідності етикету. |
9. | Чарівні квадрати | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вправляння у впізнаванні ввічливих слів. |
10. | Шифрувальник | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Управляння у розшифровці слів ввічливості. |
11. | Сяйво успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Культура поведінки» | 00:15:00 | середнє | 6,5Б. | Закріплення етикету поведінки з теми «Культура поведінки». |
2. | Тренування №2 з теми «Культура поведінки» | 00:20:00 | важке | 9Б. | Засвоєння слів ввічливості з теми «Культура поведінки». |