Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Що таке «культура поведінки»? | Формування поняття «культурна людина». |
2. | Співжиття | Повторення основних засад співжиття. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Гарна порада | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення якостей, корисних для побудови стосунків з оточуючими. |
2. | Забуте правило | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення поведінки, що не відповідає культурним нормам. |
3. | Визнач поведінку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення культурної та некультурної поведінки. |
4. | Довкола у школі | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження твого шкільного оточення. |
5. | Встав слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у доборі доцільних слів ввічливості. |
6. | Зайве слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Впізнавання та вилучення зайвих слів з-поміж ввічливих. |
7. | Хай панують серед друзів... | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення якостей, необхідних для дружніх стосунків. |
8. | Культурна малеча | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження ситуативної поведінки дітей, її відповідності нормам поведінки. |
9. | Сходинки успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Казкове звертання | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння у доборі влучного малюнка-звертання. |
2. | Загублене слово | Інший | важке | 3Б. | Дослідження прислів'їв про людські чесноти. |
3. | Емоційна відповідність | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у впізнаванні емоцій, що передані мімікою. |
4. | Добрі стосунки | Інший | важке | 3Б. | Визначення правил поведінки у колективі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Невідкладна допомога | Інший | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні слів ввічливості. |
2. | Упізнай жест | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння у впізнаванні значення жестів. |
3. | Геть від друзів! | Інший | середнє | 2Б. | Визначення якостей, шкідливих для дружніх стосунків. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Поведінка, співпраця та співжиття. Мої друзі» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Узагальнення вивченого з теми «Поведінка, співпраця та співжиття. Мої друзі». |
2. | Тренування №2 з теми «Поведінка, співпраця та співжиття. Мої друзі» | 00:20:00 | важке | 15Б. | Засвоєння знань з теми «Поведінка, співпраця та співжиття. Мої друзі». |