Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Світ професій | Знайомство зі світом професій. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Хто це? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення професії за малюнком. |
2. | Продовж речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення професії за описом трудової діяльності. |
3. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дослідження істинності твердження про професію. |
4. | Цікаве завершення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення трудової діяльності за назвою професії. |
5. | Місце роботи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження місць роботи представників різних професій. |
6. | Упізнай професію | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження засобів, необхідних представникам різних професій. |
7. | Стріла успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи в темі. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Хто зайвий? | Інший | середнє | 2Б. | Визначення зайвої професії серед запропонованих. |
2. | Збери професію | Інший | важке | 3Б. | Складання назв професій із розсипаних літер. |
3. | Зашифрована професія | Інший | важке | 3Б. | Дослідження назв професій. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Яка професія? | Інший | легке | 1Б. | Визначення професії за описом трудової діяльності. |
2. | Так чи ні | Інший | легке | 1Б. | Дослідження істинності професій. |
3. | Робочий елемент | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження засобів, необхідних представникам різних професій. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Усі професії важливі» | 00:20:00 | важке | 13Б. | Закріплення матеріалу з теми «Усі професії важливі». |