Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Навколишній світ Формування уявлень про навколишній світ.
2. Хто такий дослідник? Формування уявлень про те, хто такий дослідник.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Жива природа 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вправляння в упізнаванні об'єктів живої природи.
2. Нежива природа 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вправляння в упізнаванні об'єктів неживої природи.
3. Рукотворне тіло 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вправляння в упізнаванні об'єктів, створених людиною.
4. Закодоване слово 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправляння у з'ясовуванні об'єктів неживої природи.
5. З чого це зроблено? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Дослідження матеріалу виготовлення рукотворних об'єктів.
6. Природний пазл 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Упізнавання об'єктів живої природи.
7. Сортування 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Об'єднання об'єктів за матеріалом виготовлення.
8. Чарівне слово 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправляння в упізнаванні об'єктів навколишнього світу.
9. Тепломір досягнень 3 вид - аналіз важке 0Б. Самооцінка власної роботи.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Упізнай об'єкт Інший важке 3Б. Розвиток логічного мислення та віднесення об'єктів-відгадок до живої чи неживої природи.
2. Букви-утікачки Інший важке 3Б. Читання назв рукотворних об'єктів навколишнього світу.
3. Логічний ланцюжок Інший важке 3Б. Формування логічних зв'язків за принципом що з чого зроблено.
4. Досліди кольори Інший важке 3Б. Проведення досліду.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Шифрувальник Інший середнє 2Б. Дослідження об'єктів живої природи.
2. Зворотній порядок Інший важке 3Б. Дослідження процесів що з чого зроблено.
3. Досліди свій клас Інший важке 3Б. Дослідження нового класного колективу.
4. Навколишній світ Інший важке 3Б. Дослідження навколишнього світу за заданим зображенням.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Чому цікаво досліджувати світ?» 00:20:00 середнє 12Б. Узагальнення знань з теми «Чому цікаво досліджувати світ?»
2. Тренування №2 з теми «Чому цікаво досліджувати світ?» 00:20:00 середнє 13Б. Закріплення матеріалу з теми «Чому цікаво досліджувати світ?»

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Діагностична робота 1 з теми «Чому цікаво досліджувати світ?» 00:25:00 важке 17Б. Систематизація знань з теми «Чому цікаво досліджувати світ?»
2. Діагностична робота 2 з теми «Чому цікаво досліджувати світ?» 00:25:00 важке 22Б. Контроль знань з теми «Чому цікаво досліджувати світ?»