Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Навколишній світ | Формування уявлень про навколишній світ. |
2. | Хто такий дослідник? | Формування уявлень про те, хто такий дослідник. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Жива природа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння в упізнаванні об'єктів живої природи. |
2. | Нежива природа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння в упізнаванні об'єктів неживої природи. |
3. | Рукотворне тіло | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння в упізнаванні об'єктів, створених людиною. |
4. | Закодоване слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у з'ясовуванні об'єктів неживої природи. |
5. | З чого це зроблено? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дослідження матеріалу виготовлення рукотворних об'єктів. |
6. | Природний пазл | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Упізнавання об'єктів живої природи. |
7. | Сортування | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Об'єднання об'єктів за матеріалом виготовлення. |
8. | Чарівне слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в упізнаванні об'єктів навколишнього світу. |
9. | Тепломір досягнень | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Упізнай об'єкт | Інший | важке | 3Б. | Розвиток логічного мислення та віднесення об'єктів-відгадок до живої чи неживої природи. |
2. | Букви-утікачки | Інший | важке | 3Б. | Читання назв рукотворних об'єктів навколишнього світу. |
3. | Логічний ланцюжок | Інший | важке | 3Б. | Формування логічних зв'язків за принципом що з чого зроблено. |
4. | Досліди кольори | Інший | важке | 3Б. | Проведення досліду. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Шифрувальник | Інший | середнє | 2Б. | Дослідження об'єктів живої природи. |
2. | Зворотній порядок | Інший | важке | 3Б. | Дослідження процесів що з чого зроблено. |
3. | Досліди свій клас | Інший | важке | 3Б. | Дослідження нового класного колективу. |
4. | Навколишній світ | Інший | важке | 3Б. | Дослідження навколишнього світу за заданим зображенням. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Чому цікаво досліджувати світ?» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Узагальнення знань з теми «Чому цікаво досліджувати світ?» |
2. | Тренування №2 з теми «Чому цікаво досліджувати світ?» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Закріплення матеріалу з теми «Чому цікаво досліджувати світ?» |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота 1 з теми «Чому цікаво досліджувати світ?» | 00:25:00 | важке | 17Б. | Систематизація знань з теми «Чому цікаво досліджувати світ?» |
2. | Діагностична робота 2 з теми «Чому цікаво досліджувати світ?» | 00:25:00 | важке | 22Б. | Контроль знань з теми «Чому цікаво досліджувати світ?» |