Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
Номер 1. | Назва Як побудований твій організм? | Опис Теоретичний матеріал про внутрішню та зовнішню будову людини. |
Номер 2. | Назва Твій характер, захоплення | Опис Теоретичний матеріал про характер та захоплення, корисні та шкідливі звички. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Назви частину тіла | Вид 1 вид - рецептивний | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Вказати назву частини тіла зовнішньої будови. |
Номер 2. | Назва Прислів'я про здоров'я | Вид 1 вид - рецептивний | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Вибрати прислів'я про здоров'я. |
Номер 3. | Назва Дбаємо про своє здоров'я! | Вид 1 вид - рецептивний | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Вибрати корисну пораду щодо збереження здоров'я. |
Номер 4. | Назва Будь корисним! | Вид 1 вид - рецептивний | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Вибрати ситуацію, яка несе користь для оточуючих та допоможе налагодити стосунки з ними. |
Номер 5. | Назва Збери речення | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Відновити порядок частин у реченні. |
Номер 6. | Назва Будь позитивним! | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Вибрати ситуації, у яких проявляють позитивні риси характеру. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Зовнішня будова людини | Вид Інший | Складність важке | Бали 4Б. | Опис Увідповіднити частини зовнішньої будови людини. |
Номер 2. | Назва Внутрішня будова людини | Вид Інший | Складність важке | Бали 3Б. | Опис Увідповіднити частини внутрішньої будови людини. |
Номер 3. | Назва Позитивні риси характеру | Вид Інший | Складність важке | Бали 4Б. | Опис Вибрати позитивні риси характеру. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Назви внутрішній орган | Вид Інший | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Вказати назву внутрішнього органа людини. |
Номер 2. | Назва Гарне самопочуття | Вид Інший | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Визначити гарне самопочуття за зовнішнім виглядом. |
Номер 3. | Назва Доповни речення | Вид Інший | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Доповнити речення словом, якого не вистачає. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Тренування №1 з теми «Пізнання себе, своїх можливостей» | Рекомендований час: 00:15:00 | Складність легке | Бали 10,5Б. | Опис Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Пізнання себе, своїх можливостей». |
Номер 2. | Назва Тренування №2 з теми «Пізнання себе, своїх можливостей» | Рекомендований час: 00:25:00 | Складність середнє | Бали 13Б. | Опис Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Пізнання себе, своїх можливостей». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Домашня робота з теми «Пізнання себе, своїх можливостей» | Рекомендований час: 00:15:00 | Складність легке | Бали 8Б. | Опис Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Пізнання себе, своїх можливостей». |
Номер 2. | Назва Діагностична робота з теми «Пізнання себе, своїх можливостей» | Рекомендований час: 00:15:00 | Складність легке | Бали 11Б. | Опис Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Пізнання себе, своїх можливостей». |