Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Безпека і небезпека | Теоретичні відомості про безпеку і небезпеку, безпечні та небезпечні місця. |
2. | Безпека вдома | Безпека вдома. Імовірні небезпечні ситуації (з побутовими приладами, побутовою хімією, сторонніми предметами тощо). Правила безпечної поведінки вдома. |
3. | Безпека на вулиці | Безпека у довкіллі. Безпечна дорога до/ зі школи. Правила пішохідного руху. |
4. | Служби допомоги | Діяльність служб допомоги в небезпечних ситуаціях та їх ідентифікація (поліція, пожежники, швидка допомога тощо). |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Викликаємо служби допомоги | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Яку службу можна викликати за цим номером? |
2. | Що робити? | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Прочитай ситуацію, вибери потрібні дії. |
3. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Відновити зміст речення. |
4. | Правила поведінки вдома | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибери доречні правила поведінки вдома. |
5. | Небезпечна ситуація | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Прочитай ситуацію, яку службу допомоги треба викликати? |
6. | Допоможіть! | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Чи правильно викликають службу допомоги? |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Безпечні та небезпечні ситуації | Інший | середнє | 2Б. | Вибери малюнки з небезпечною ситуацією. |
2. | Правила поведінки на вулиці | Інший | важке | 4Б. | Розподіли правдиві і хибні правила поведінки. |
3. | З'єднай правило і ілюстрацію | Інший | важке | 4Б. | Установити відповідність між зображенням і правилом безпечного поводження. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наслідки | Інший | середнє | 1Б. | Розглянь малюнок. Які наслідки такої небезпечної поведінки можуть бути? |
2. | Моя безпека | Інший | середнє | 1Б. | Намалюй предмети, які можуть бути небезпечними при неправильному поводженні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Твоя безпека» | 00:20:00 | легке | 20Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Твоя безпека». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Твоя безпека» | 00:55:00 | важке | 20Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Твоя безпека». |
2. | Діагностична робота з теми «Твоя безпека» | 00:45:00 | важке | 21Б. | Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Твоя безпека». |