Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Будова і різноманітність рослин | Теоретичні відомості про будову і різноманітність рослин. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
2. | Функції органів рослин | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, який орган використовує певну функцію. |
3. | Визнач назву органу рослини | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, назву органу рослини. |
4. | Відмінності рослин | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Позначити, чим відрізняються рослини. |
5. | Вибери однорічну / багаторічну рослину на фото | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибери однорічну / багаторічну рослину на фото. |
6. | Тепломір досягнень | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Яка назва рослини? | Інший | середнє | 1Б. | Вибери однорічну / багаторічну рослину на фото. |
2. | Однорічні та багаторічні рослини | Інший | середнє | 2Б. | Позначити однорічні та багаторічні рослини. |
3. | Досліджуємо твердження | Інший | важке | 1Б. | Вибрати правдиві твердження про однорічні та багаторічні рослини. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Установи відповідність | Інший | середнє | 3Б. | Визначити, назву органу рослини. |
2. | Назва і фото | Інший | важке | 3Б. | Встановити відповідність між назвою і фото рослини. |
3. | Рослини біля мого будинку | Інший | важке | 3Б. | Які однорічні та багаторічні рослини зустрічаються у саду, на городі, у парку чи біля вашого будинку? |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Будова і різноманітність рослин» | 00:35:00 | середнє | 9Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Будова і різноманітність рослин» |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Будова і різноманітність рослин» | 00:55:00 | важке | 13Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Будова і різноманітність рослин». |
2. | Діагностична робота з теми «Будова і різноманітність рослин» | 00:45:00 | важке | 8Б. | Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Будова і різноманітність рослин». |