Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Гірські породи | Теоретичні відомості прои гірські породи. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення словами, яких не вистачає. |
2. | Вибери гірську породу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати зі списку гірські породи. |
3. | Що на фото? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити породу, яка на фото. |
4. | Визнач властивості | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | За описом визнач властивість породи. |
5. | Вибери фото | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати зображення породи. |
6. | Світлофор | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Властивості гірських порід | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати зі списку гірські породи. |
2. | З'єднай породу і матеріал | Інший | важке | 3Б. | Встановити відповідність між породою і матеріалом, який з неї виготовляють. |
3. | Визнач породу за властивостями | Інший | важке | 3Б. | За описом властивостей визначити породу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Предмети, які нас оточують | Інший | важке | 3Б. | Попросіть дітей оглянути різні предмети вдома або в класі (наприклад, стіл, чашка, олівець). Запитайте, чи можуть вони здогадатися, з яких природних матеріалів зроблені ці предмети. |
2. | Порівнюємо гірські породи | Інший | важке | 4Б. | Записати у порівняльну таблицю властивості різних гірських порід. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Гірські породи, їхні властивості і значення» | 00:35:00 | середнє | 13Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Гірські породи, їхні властивості і значення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Гірські породи, їхні властивості і значення» | 00:55:00 | важке | 11Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Гірські породи, їхні властивості і значення». |
2. | Діагностична робота з теми «Гірські породи, їхні властивості і значення» | 00:45:00 | важке | 11Б. | Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Гірські породи, їхні властивості і значення». |