Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Вміємо товаришувати Теоретичні відомості про важливість друзів і товаришів у житті; правила товаришування.
2. Умови взаєморозуміння Теоретичні відомості про роль спілкування в житті людини, важливість дотримання правил та норм спілкування.
3. Умови співпраці Теоретичні відомості про важливість командної роботи, прави роботи в команді.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Друзі 1 вид - рецептивний легке 1Б. Серед ілюстрацій вибери, на яких зображено дітей, яких можна назвати друзями.
2. Риси справжніх друзів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Серед варіантів вибери характеристики, які притаманні тим, хто вміє дружити.
3. Слова ввічливості 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначаємо слова ввічливості.
4. Віднови прислів'я 3 вид - аналіз середнє 2Б. Відновити прислів'я з частин.
5. Доповни речення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Відновити зміст речення.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Правила командної роботи Інший середнє 3Б. Вибрати правила командної роботи.
2. Правила товаришування Інший середнє 2Б. Вибрати правила товаришування.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Бережи дружбу Інший важке 4Б. Записати вчинки, які зміцнюють і руйнують дружбу.
2. Поясни прислів'я Інший важке 3Б. Пояснити прислів'я про дружбу.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Навички співжиття і співпраці» 00:20:00 легке 12Б. Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Навички співжиття і співпраці».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Навички співжиття і співпраці» 00:55:00 важке 11Б. Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Навички співжиття і співпраці».
2. Діагностична робота з теми «Навички співжиття і співпраці» 00:45:00 важке 16Б. Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Навички співжиття і співпраці».