Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Вміємо товаришувати | Теоретичні відомості про важливість друзів і товаришів у житті; правила товаришування. |
2. | Умови взаєморозуміння | Теоретичні відомості про роль спілкування в житті людини, важливість дотримання правил та норм спілкування. |
3. | Умови співпраці | Теоретичні відомості про важливість командної роботи, прави роботи в команді. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Друзі | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Серед ілюстрацій вибери, на яких зображено дітей, яких можна назвати друзями. |
2. | Риси справжніх друзів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Серед варіантів вибери характеристики, які притаманні тим, хто вміє дружити. |
3. | Слова ввічливості | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначаємо слова ввічливості. |
4. | Віднови прислів'я | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Відновити прислів'я з частин. |
5. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Відновити зміст речення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Правила командної роботи | Інший | середнє | 3Б. | Вибрати правила командної роботи. |
2. | Правила товаришування | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати правила товаришування. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Бережи дружбу | Інший | важке | 4Б. | Записати вчинки, які зміцнюють і руйнують дружбу. |
2. | Поясни прислів'я | Інший | важке | 3Б. | Пояснити прислів'я про дружбу. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Навички співжиття і співпраці» | 00:20:00 | легке | 12Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Навички співжиття і співпраці». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Навички співжиття і співпраці» | 00:55:00 | важке | 11Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Навички співжиття і співпраці». |
2. | Діагностична робота з теми «Навички співжиття і співпраці» | 00:45:00 | важке | 16Б. | Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Навички співжиття і співпраці». |