Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Як потрібно поводитися серед людей? | Теоретичні відомості про те, як потрібно поводитися серед людей, норми поведінки. |
2. | Кого називають вихованою людиною? | Критерії, за якими людину можна вважати вихованою. |
3. | Людяність, вдячність і співчуття | Теоретичні відомості про людяність, вдячність, співчуття. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що не так? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розрізняємо виховану і не виховану поведінку дітей. |
2. | Позитивні ознаки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати серед запропонованих позитивну ознаку. |
3. | Протилежні риси | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Зіставлення пар позитивна-негативна риса. |
4. | Розрізняємо ознаки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Зіставлення пар позитивна-негативна риса. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Прояви людяності | Інший | середнє | 2Б. | Визнач ілюстрації, на яких зображені вчинки де проявляється людяність. |
2. | Вихована людина | Інший | важке | 3Б. | Яку людину можна вважати вихованою. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Поясни вислів | Інший | важке | 3Б. | Пояснити вислів. |
2. | Приклади вихованої поведінки | Інший | важке | 3Б. | Наведіть приклади поведінки, які гідні вихованої людини, а які — ні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Стандарти поведінки. Моральні норми» | 00:20:00 | легке | 11Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Стандарти поведінки. Моральні норми». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Стандарти поведінки. Моральні норми» | 00:55:00 | важке | 14Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Стандарти поведінки. Моральні норми». |
2. | Діагностична робота з теми «Стандарти поведінки. Моральні норми» | 00:45:00 | важке | 14Б. | Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Стандарти поведінки. Моральні норми». |