Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Як потрібно поводитися серед людей? Теоретичні відомості про те, як потрібно поводитися серед людей, норми поведінки.
2. Кого називають вихованою людиною? Критерії, за якими людину можна вважати вихованою.
3. Людяність, вдячність і співчуття Теоретичні відомості про людяність, вдячність, співчуття.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Що не так? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Розрізняємо виховану і не виховану поведінку дітей.
2. Позитивні ознаки 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати серед запропонованих позитивну ознаку.
3. Протилежні риси 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Зіставлення пар позитивна-негативна риса.
4. Розрізняємо ознаки 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Зіставлення пар позитивна-негативна риса.
5. Прояви людяності 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визнач ілюстрації, на яких зображені вчинки де проявляється людяність.
6. Вихована людина 3 вид - аналіз важке 3Б. Яку людину можна вважати вихованою.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Поясни вислів Інший важке 3Б. Пояснити вислів.
2. Приклади вихованої поведінки Інший важке 3Б. Наведіть приклади поведінки, які гідні вихованої людини, а які — ні.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Стандарти поведінки. Моральні норми» 00:20:00 легке 11Б. Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Стандарти поведінки. Моральні норми».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Стандарти поведінки. Моральні норми» 00:55:00 важке 14Б. Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Стандарти поведінки. Моральні норми».
2. Діагностична робота з теми «Стандарти поведінки. Моральні норми» 00:45:00 важке 14Б. Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Стандарти поведінки. Моральні норми».