Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Твої права Теоретичні відомості про права дитини.
2. Твої обов'язки Теоретичні відомості про обов'язки дитини.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Доповни речення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Доповнити речення словами, яких не вистачає.
2. Яке право на ілюстрації? 1 вид - рецептивний легке 1Б. За ілюстрацією визначити, яке право виконується.
3. Яке право порушене? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Прочитати ситуацію, визначити, яке право дитини порушується?
4. Чи виконує дитина свій обов'язок? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. За ілюстрацією визначити, чи виконує дитина свій обов'язок.
5. Обов'язки дитини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати обов'язки дитини.
6. Громадянські права членів суспільства 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати серед запропонованих громадянські права члена суспільства.
7. Особливі права дитини 2 вид - інтерпретація важке 3Б. Вибрати права за Конвенцією про права дитини.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Мої обов'язки Інший важке 3Б. Записати обов'язки, які ти виконуєш кожен день.
2. Хто піклується про твої права? Інший важке 3Б. Записати, хто піклюється про права дитини.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Громадянські права та обов’язки як члена суспільства» 00:35:00 середнє 12Б. Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Громадянські права та обов’язки як члена суспільства».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Громадянські права та обов’язки як члена суспільства» 00:55:00 важке 15Б. Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Громадянські права та обов’язки як члена суспільства».
2. Діагностична робота з теми «Громадянські права та обов’язки як члена суспільства» 00:45:00 важке 15Б. Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Громадянські права та обов’язки як члена суспільства».