Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Органи нюху та дихання Теоретичні відомості про органи нюху та дихання
2. Ознаки інфекційних захворювань Теоретичні відомості про ознаки інфекційних захворювань та правила поведінки під час капантину.
3. Захисні сили організму Теоретичні відомості про імунітет.
4. Загартовування організму Теоретичні відомості про загартовування організму.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Інфекції 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати хвороби, які можуть спричинити зараження інфекціями.
2. Дихання 1 вид - рецептивний легке 1Б. Позначити правильну відповідь до терміну «дихання».
3. Зябра 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити тварину, яка має зябра.
4. Уникай зараження! 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити те, через що можна заразитися.
5. Шкіра 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати те, від чого шкіра захищає тіло.
6. Органи дихання 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити правильно чи неправильно позначенні органи дихання.
7. Бактерії 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити те, чого бояться бактерії.
8. Ознаки інфекційних захворювань 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати ознаки інфекційних захворювань.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Імунітет Інший важке 4Б. Вибери те, що зміцнить твій імунітет.
2. Карантин Інший важке 3Б. Вибрати правила поведінки під час карантину.
3. Дихальні рухи Інший важке 4Б. Визначити правильне та неправильне судження про дихальні рухи людини.
4. Загартовування Інший важке 4Б. Визначити правильне та неправильне судження про загартовування.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Помічник Інший легке 1Б. Вибрати те, що допомагає імунітету.
2. Небезпека Інший легке 1Б. Вибрати запах, який свідчить про небезпеку.
3. Правило Інший легке 1Б. Визнач доречне правило для знищення бактерій.
4. Продовж речення Інший середнє 2Б. Продовжити речення про вправи для здоров'я органів дихання.
5. Тварини Інший середнє 2Б. Вибрати тварин, які дихають за допомогою легенів.
6. Вороги імунітету Інший середнє 2Б. Вибрати ворогів імунітету.
7. Посилюй імунітет Інший важке 4Б. Записати з переліку те, що посилює імунітет.
8. Найголовніше Інший важке 4Б. Записати правило поведінки під час карантину.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Як вберегтися від застуди» 00:15:00 легке 8Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Як вберегтися від застуди».
2. Тренування №2 з теми «Як вберегтися від застуди» 00:20:00 середнє 8Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Як вберегтися від застуди».
3. Тренування №3 з теми «Як вберегтися від застуди» 00:25:00 важке 11Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Як вберегтися від застуди».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота №1 з теми «Як вберегтися від застуди» 00:20:00 легке 8Б. Домашня робота із теми «Як вберегтися від застуди».
2. Домашня робота №2 з теми «Як вберегтися від застуди» 00:30:00 середнє 9Б. Домашня робота із теми «Як вберегтися від застуди».
3. Діагностична робота №1 з теми «Як вберегтися від застуди» 00:20:00 легке 9Б. Діагностика навичок та знань із теми «Як вберегтися від застуди».
4. Діагностична робота №2 з теми «Як вберегтися від застуди» 00:25:00 середнє 11Б. Діагностика навичок та знань із теми «Як вберегтися від застуди».