Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Органи нюху та дихання | Теоретичні відомості про органи нюху та дихання |
2. | Ознаки інфекційних захворювань | Теоретичні відомості про ознаки інфекційних захворювань та правила поведінки під час капантину. |
3. | Захисні сили організму | Теоретичні відомості про імунітет. |
4. | Загартовування організму | Теоретичні відомості про загартовування організму. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Інфекції | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати хвороби, які можуть спричинити зараження інфекціями. |
2. | Дихання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Позначити правильну відповідь до терміну «дихання». |
3. | Зябра | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити тварину, яка має зябра. |
4. | Уникай зараження! | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити те, через що можна заразитися. |
5. | Шкіра | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати те, від чого шкіра захищає тіло. |
6. | Органи дихання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити правильно чи неправильно позначенні органи дихання. |
7. | Бактерії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити те, чого бояться бактерії. |
8. | Ознаки інфекційних захворювань | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати ознаки інфекційних захворювань. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Імунітет | Інший | важке | 4Б. | Вибери те, що зміцнить твій імунітет. |
2. | Карантин | Інший | важке | 3Б. | Вибрати правила поведінки під час карантину. |
3. | Дихальні рухи | Інший | важке | 4Б. | Визначити правильне та неправильне судження про дихальні рухи людини. |
4. | Загартовування | Інший | важке | 4Б. | Визначити правильне та неправильне судження про загартовування. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Помічник | Інший | легке | 1Б. | Вибрати те, що допомагає імунітету. |
2. | Небезпека | Інший | легке | 1Б. | Вибрати запах, який свідчить про небезпеку. |
3. | Правило | Інший | легке | 1Б. | Визнач доречне правило для знищення бактерій. |
4. | Продовж речення | Інший | середнє | 2Б. | Продовжити речення про вправи для здоров'я органів дихання. |
5. | Тварини | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати тварин, які дихають за допомогою легенів. |
6. | Вороги імунітету | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати ворогів імунітету. |
7. | Посилюй імунітет | Інший | важке | 4Б. | Записати з переліку те, що посилює імунітет. |
8. | Найголовніше | Інший | важке | 4Б. | Записати правило поведінки під час карантину. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Як вберегтися від застуди» | 00:15:00 | легке | 8Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Як вберегтися від застуди». |
2. | Тренування №2 з теми «Як вберегтися від застуди» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Як вберегтися від застуди». |
3. | Тренування №3 з теми «Як вберегтися від застуди» | 00:25:00 | важке | 11Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Як вберегтися від застуди». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Як вберегтися від застуди» | 00:20:00 | легке | 8Б. | Домашня робота із теми «Як вберегтися від застуди». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Як вберегтися від застуди» | 00:30:00 | середнє | 9Б. | Домашня робота із теми «Як вберегтися від застуди». |
3. | Діагностична робота №1 з теми «Як вберегтися від застуди» | 00:20:00 | легке | 9Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Як вберегтися від застуди». |
4. | Діагностична робота №2 з теми «Як вберегтися від застуди» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Як вберегтися від застуди». |