Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Органи травлення людини | Теоретичні відомості про органи травлення людини. |
2. | Навіщо ми їмо? | Теоретичні відомості про харчування та типи поживних речовин. |
3. | Збалансоване харчування | Теоретичні відомості про збалансоване харчування. |
4. | Харчові отруєння та зневоднення | Теоретичні відомості про харчові отруєння,шкідливу їжу та зневоднення. |
5. | Яку роботу виконують зуби? | Теоретичні відомості про види зубів та їхні функції. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Напої | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити напої, які краще не вживати чи пити зрідка. |
2. | Небезпека | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати речовини, небезпечні для здоров'я людини. |
3. | Ознаки отруєння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати ознаки отруєння. |
4. | Збалансоване харчування | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Теоретичні відомості про |
5. | Сила та енергія | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати продукти рослинного походження. |
6. | Встанови назву | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановити назву органу травлення. |
7. | Енергія | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вибрати для чого потрібна енергія. |
8. | Поживні речовини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Зібрати речення про поживні речовини. |
9. | Відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між правилами уникнення харчових отруєнь та їх назвами. |
10. | Зневоднення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнити речення про ризик зневоднення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Харчова тарілка | Інший | важке | 4Б. | Визначити правильне та неправильне правило харчової тарілки. |
2. | Правила | Інший | важке | 4Б. | Вибрати правила здорового харчування. |
3. | Зуби | Інший | важке | 4Б. | Визначити правильне зображення до назви зубів |
4. | Травлення | Інший | важке | 4Б. | Встанови відповідність між ограном травлення та дією над їжею в ньому. |
5. | Ознаки харчування | Інший | важке | 3Б. | Визначити ознаки збалансованого харчування. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Продукти | Інший | легке | 1Б. | Вибрати продукти тваринного походження. |
2. | Правильна відповідь | Інший | легке | 1Б. | Вибери правильну дію для праці травної системи. |
3. | Отруєння | Інший | легке | 1Б. | Вибрати правила для уникнення харчових отруєнь. |
4. | Охолодження | Інший | легке | 1Б. | Вибрати правило охолодження. |
5. | Професія | Інший | легке | 1Б. | Вибрати професію, пов'язану з приготуванням їжі. |
6. | Травна система | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати огани травної системи. |
7. | Сирі продукти | Інший | важке | 4Б. | Записати продукти, які їдять сирими. |
8. | Кухар | Інший | важке | 4Б. | Запсати способи кулінарної обробки продуктів (варити, запікати...) |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Харчування і здоров’я» | 00:15:00 | легке | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Харчування і здоров’я». |
2. | Тренування №2 з теми «Харчування і здоров’я» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Харчування і здоров’я». |
3. | Тренування №3 з теми «Харчування і здоров’я» | 00:25:00 | важке | 16Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Харчування і здоров’я». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Харчування і здоров’я» | 00:20:00 | легке | 10Б. | Домашня робота із теми «Харчування і здоров’я». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Харчування і здоров’я» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Домашня робота із теми «Харчування і здоров’я». |
3. | Діагностична робота №1 з теми «Харчування і здоров’я» | 00:20:00 | легке | 9Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Харчування і здоров’я». |
4. | Діагностична робота №2 з теми «Харчування і здоров’я» | 00:30:00 | важке | 14Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Харчування і здоров’я». |