Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Органи травлення людини Теоретичні відомості про органи травлення людини.
2. Навіщо ми їмо? Теоретичні відомості про харчування та типи поживних речовин.
3. Збалансоване харчування Теоретичні відомості про збалансоване харчування.
4. Харчові отруєння та зневоднення Теоретичні відомості про харчові отруєння,шкідливу їжу та зневоднення.
5. Яку роботу виконують зуби? Теоретичні відомості про види зубів та їхні функції.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Напої 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити напої, які краще не вживати чи пити зрідка.
2. Небезпека 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати речовини, небезпечні для здоров'я людини.
3. Ознаки отруєння 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати ознаки отруєння.
4. Збалансоване харчування 1 вид - рецептивний легке 1Б. Теоретичні відомості про
5. Сила та енергія 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати продукти рослинного походження.
6. Встанови назву 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Встановити назву органу травлення.
7. Енергія 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Вибрати для чого потрібна енергія.
8. Поживні речовини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Зібрати речення про поживні речовини.
9. Відповідність 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Встановити відповідність між правилами уникнення харчових отруєнь та їх назвами.
10. Зневоднення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Доповнити речення про ризик зневоднення.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Харчова тарілка Інший важке 4Б. Визначити правильне та неправильне правило харчової тарілки.
2. Правила Інший важке 4Б. Вибрати правила здорового харчування.
3. Зуби Інший важке 4Б. Визначити правильне зображення до назви зубів
4. Травлення Інший важке 4Б. Встанови відповідність між ограном травлення та дією над їжею в ньому.
5. Ознаки харчування Інший важке 3Б. Визначити ознаки збалансованого харчування.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Продукти Інший легке 1Б. Вибрати продукти тваринного походження.
2. Правильна відповідь Інший легке 1Б. Вибери правильну дію для праці травної системи.
3. Отруєння Інший легке 1Б. Вибрати правила для уникнення харчових отруєнь.
4. Охолодження Інший легке 1Б. Вибрати правило охолодження.
5. Професія Інший легке 1Б. Вибрати професію, пов'язану з приготуванням їжі.
6. Травна система Інший середнє 2Б. Вибрати огани травної системи.
7. Сирі продукти Інший важке 4Б. Записати продукти, які їдять сирими.
8. Кухар Інший важке 4Б. Запсати способи кулінарної обробки продуктів (варити, запікати...)

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Харчування і здоров’я» 00:15:00 легке 10Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Харчування і здоров’я».
2. Тренування №2 з теми «Харчування і здоров’я» 00:20:00 середнє 10Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Харчування і здоров’я».
3. Тренування №3 з теми «Харчування і здоров’я» 00:25:00 важке 16Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Харчування і здоров’я».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота №1 з теми «Харчування і здоров’я» 00:20:00 легке 10Б. Домашня робота із теми «Харчування і здоров’я».
2. Домашня робота №2 з теми «Харчування і здоров’я» 00:25:00 середнє 11Б. Домашня робота із теми «Харчування і здоров’я».
3. Діагностична робота №1 з теми «Харчування і здоров’я» 00:20:00 легке 9Б. Діагностика навичок та знань із теми «Харчування і здоров’я».
4. Діагностична робота №2 з теми «Харчування і здоров’я» 00:30:00 важке 14Б. Діагностика навичок та знань із теми «Харчування і здоров’я».