Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Ріст і розвиток тіла людини | Теоретичні відомості про тіло людини. |
2. | Як швидко я росту? | Теоретичні відомості про вікові категорії людини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Частина природи | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Позначити ознаки живого, притаманні людині. |
2. | Органи чуття | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити органи чуття людини. |
3. | Життєдіяльність людини | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати те, що потрібно для життєдіяльності людини. |
4. | Організм людини | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити те, що властиве організму людини. |
5. | Пам'ять | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати те, що людина може зробити завдяки пам'яті. |
6. | Збери речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнити речення про можливості органів чуття людини. |
7. | Системи органів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати системи органів людини. |
8. | Вік людини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати вікові категорії людини. |
9. | Тіло людини | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Визначити правильне та неправильне судження про тіло людини. |
10. | Людина росте | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Вибрати вікові категорії людини. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни речення | Інший | легке | 1Б. | Визначити те, що може людина за допомогою органу смаку. |
2. | Немовля | Інший | легке | 1Б. | Вибрати опис, притаманний немовлятам. |
3. | Фантазія | Інший | середнє | 2Б. | Визначити те, що людина може зробити завдяки своїй уявіі. |
4. | Природа | Інший | важке | 3Б. | Вибрати ознаки живого в природі, які не притаманні людині. |
5. | Зріст | Інший | важке | 4Б. | Заміряти та записати свій зріст. |
6. | Твій вік | Інший | важке | 4Б. | Записати до якої вікової категорії належиш. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Ріст і розвиток» | 00:15:00 | легке | 9Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Ріст і розвиток». |
2. | Тренування №2 з теми «Ріст і розвиток» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Ріст і розвиток». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Ріст і розвиток» | 00:30:00 | легке | 9Б. | Домашня робота із теми «Ріст і розвиток». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Ріст і розвиток» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Домашня робота із теми «Ріст і розвиток». |
3. | Діагностична робота з теми «Ріст і розвитокт» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Ріст і розвиток». |