Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Групи тварин. Павуки Теоретичні відомості про групи хребетних та безхребетних тварин; павукообразні тварини.
2. Різноманітність комах Теоретичні відомості про будову, живлення та життєвий цикл комах.
3. Молюски та їхня роль Теоретичні відомості про молюсків.
4. Яка користь від дощового черв'яка? Теоретичні відомості про дощового черв'яка.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Знайди зайве 1 вид - рецептивний легке 1Б. Знайти зайву безхребетну тварину з переліку.
2. Користь дощових черв'яків 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати правильні твердження про користь дощових черв'яків.
3. Молюски 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати назви молюсків.
4. Живлення комах 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати правильне твердження про живлення рослиноїдних комах.
5. Комахи-шкідники 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати опис дії комах-шкідників.
6. Павутиння 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати правильне твердження про те, навіщо павукам павутиння.
7. Дощові черв'яки 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати правильні твердження про дощових черв'яків.
8. Безхребетні 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати правильні твердження про безхребетних тварин.
9. Ознаки комах 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати правильні твердження про комах.
10. Користь комах 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати правильні твердження про корить комах.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Ознаки павуків Інший важке 3Б. Вибрати ознаки павуків.
2. Будова тіла комах Інший важке 4Б. Вибрати правильні позначення будови тіла комах.
3. Життєвий цикл комах Інший важке 4Б. Встановити стадії життєвого циклу комах (починаючи з вже дорослої).
4. Встанови відповідність Інший важке 4Б. Встановити відповідність між фото та видами безхребетних тварин.
5. Групи тварин Інший важке 4Б. Встановити відповідність між групою тварин та їх видами.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Скількі ніг у павука? Інший легке 1Б. Позначити відповідь, де кількість ніг у павуків вказана НЕПРАВИЛЬНО.
2. Комахи Інший легке 1Б. Вибрати комаху.
3. Знайди комаху Інший легке 1Б. Знайти фото комахи.
4. Неправильне позначення Інший середнє 2Б. Вибрати неправильне позначення будови тіла комах.
5. Роль молюсків у природі Інший середнє 2Б. Вибрати правильні твердження про роль молюсків у природі.
6. Користь молюсків Інший важке 3Б. Вибрати правильні твердження про використання молюсків.
7. Крила Інший важке 4Б. Записати комах, у яких є крила.
8. Спільна ознака Інший важке 4Б. Записати спільну ознаку павуків, комах, молюсків, черв'яків.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Безхребетні тварини» 00:15:00 легке 9Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Безхребетні тварини».
2. Тренування №2 з теми «Безхребетні тварини» 00:20:00 середнє 10Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Безхребетні тварини».
3. Тренування №3 з теми «Безхребетні тварини» 00:25:00 важке 15Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Безхребетні тварини».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота №1 з теми «Безхребетні тварини» 00:20:00 легке 9Б. Домашня робота із теми «Безхребетні тварини».
2. Домашня робота №2 з теми «Безхребетні тварини» 00:25:00 середнє 10Б. Домашня робота із теми «Безхребетні тварини».
3. Діагностична робота №1 з теми «Безхребетні тварини» 00:20:00 середнє 11Б. Діагностика навичок та знань із теми «Безхребетні тварини».
4. Діагностична робота №2 з теми «Безхребетні тварини» 00:25:00 важке 14Б. Діагностика навичок та знань із теми «Безхребетні тварини».