Теорія:

Рослини поділяють на групи за ознаками!
 
spring-flowers-110671_1920.jpg
 

Квіткові рослини поділяють на групи за будовою, тривалістю життя, а також за пристосуванням.

Пристосуватися — набути таких ознак, які допомагають рослинам виживати в середовищі існування.

Виділяють такі групи:

  • посухостійкі (ковила, очиток) та вологолюбні рослини (латаття біле, калюжниця);
  • світлолюбні (деревій, конюшина, тюльпан, соняшник, сосна) та тіньовитривалі рослини (копитняк, конвалія, папороть, ялина);
  • морозостійкі (горох, жито, модрина), холодолюбні (капуста, салат, смородина), теплолюбні (банан, виноград, пальма) рослини.

Також, рослини поділяють на дикі та культурні. Культурні рослини не можуть повноцінно розвиватися без допомоги людини. Деякі культурні рослини втратили здатність самостійно розмножуватися за допомогою насіння (картопля, банан, ананас). Є культурні рослини (помідор, баклажан), які вирощують за допомогою розсади. Нові покращені сорти створюють селекціонери.

Сорт — група культурних рослин певного виду, які штучно створили вчені, надавши їм корисних для людей ознак.

За призначенням культурні рослини поділяють на такі групи: 

  • харчові (пшениця, картопля, соняшник, полуниця, абрикос, яблуня, вишня, груша тощо);
  • кормові (конюшина, люцерна);
  • прядивні (льон і бавовник), з яких виготовляють тканини;  
  • лікарські (валеріана, шипшина, алое, меліса тощо);
  • декоративні (троянди, тюльпани, айстри, гладіолуси, гвоздики, ромашки, фіалки, кактуси).
Декоративні рослини (з латини «декор» — прикрашати) — дерева, кущі й трав’янисті рослини, які вирощують для прикрашання приміщень і довкілля.
Джерела:

Я досліджую світ : підруч. для 3-го класу закл. загал. серед. освіти. У 2 ч. Ч. 1 / І. Жаркова, Л. Мечник, Л. Роговська, Л. Пономарьова, О. Антонов. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2020. — 144 с. : іл.

Я досліджую світ. Підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) : Частина 1 // І. В. Грущинська, З. М. Хитра. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2020. — 160 с. : іл.