Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Тіла живої природи | Теоретичні відомості про тіла живої природи. |
2. | Різноманітність грибів | Теоретичні відомості про різноманітність грибів. |
3. | Роль грибів для природи і людини | Теоретичні відомості про роль грибів для природи і людини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Гриби у природі | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити роль грибів у природі. |
2. | Нежива природа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати тіла неживої природи. |
3. | Будова грибів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати правильне зображення будови шапинкових грибів. |
4. | Групи організмів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати те, чим відрізняються представники різних груп організмів. |
5. | Відмінність | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити відміну між тілами живої та неживої природи. |
6. | Організми | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вибрати тіла живої природи. |
7. | Шапинкові гриби | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнити речення про шапинкові гриби. |
8. | Види грибів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати види грибів. |
9. | Продовж речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Продовжити речення про функції організмів для життя людини. |
10. | Небезпека | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати приклади небезпеки грибів. |
11. | Використання грибів | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вибрати те, що люди виготовляють за допомогою мікроскопічних грибів (дріжджів, цвілі, плісняві). |
12. | Збери речення | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Відновити речення про взаємодію дерев та грибів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Правильні та неправильні твердження | Інший | важке | 4Б. | Вибрати правильні та неправильні твердження про гриби. |
2. | Назви грибів | Інший | важке | 4Б. | Записати назви відомих тобі грибів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Досліджуємо живу природу. Гриби» | 00:15:00 | легке | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Досліджуємо живу природу. Гриби». |
2. | Тренування №2 з теми «Досліджуємо живу природу. Гриби» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Досліджуємо живу природу. Гриби». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Досліджуємо живу природу. Гриби» | 00:20:00 | легке | 9Б. | Домашня робота із теми «Досліджуємо живу природу. Гриби». |
2. | Діагностична робота з теми «Досліджуємо живу природу. Гриби» | 00:25:00 | середнє | 14Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Досліджуємо живу природу. Гриби». |