Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Різноманітність птахів Теоретичні відомості про птахів.
2. Розмноження птахів Теоретичні відомості про розмноження птахів.
3. Користь птахів Теоретичні відомості про користь птахів.
4. Різноманітність звірів Теоретичні відомості про різноманітність звірів.
5. Як звіри піклуються про своє потомство? Теоретичні відомості про розмноження звірів.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Живлення звірів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати їжу рослиноїдних звірів.
2. Закінчи речення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати властивість, за якою різняться птахи.
3. Свійські птахи 1 вид - рецептивний легке 1Б. Теоретичні відомості про
4. Будова тіла птахів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Добрати назву частини тіла птахів до поданого числа.
5. Перелітні птахи 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати періоди перелітних птахів.
6. Істотні ознаки птахів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати істотні ознаки птахів.
7. Твердження про птахів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати правильні твердження про птахів.
8. Існування птахів 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Вибрати середовища існування птахів.
9. Навчання малят 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати те, чому звірі навчають малят.
10. Користь птахів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати користні дії птахів для природи.
11. Найцікавіша тварина 4 вид - творчий важке 0Б. Вибрати тварин, дослідження яких було найцікавішим.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Гніздування Інший важке 3Б. Встановити порядок гніздування птахів.
2. Охорона птахів Інший важке 3Б. Вибрати правильні гасла про охорону птахів.
3. Середовище існування звірів Інший важке 4Б. Встановити відповідність між звірами та місцями існування.
4. Політ Інший важке 3Б. Вибрати пристосування птахів для польоту.
5. Твердження про звірів Інший важке 3Б. Вибрати правильні твердження про звірів.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Птахи Інший важке 4Б. Записати назви свійських птахів.
2. Звірі Інший важке 4Б. Записати назви наземних звірів.
3. Тіло птахів Інший важке 3Б. Вибрати частина тіла птахів.
4. Продовж речення Інший середнє 2Б. Продовжити речення про будову тіла та істотні ознаки звірів.
5. Наземні звірі Інший легке 1Б. Вибрати наземних звірів.
6. Що є у звірів? Інший легке 1Б. Вказати органи звірів, розміщені на голові.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)» 00:15:00 легке 9Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)».
2. Тренування №2 з теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)» 00:20:00 середнє 10Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)».
3. Тренування №3 з теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)» 00:25:00 важке 13Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота №1 з теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)» 00:20:00 легке 10Б. Домашня робота із теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)».
2. Домашня робота №2 з теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)» 00:30:00 важке 14Б. Домашня робота із теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)».
3. Діагностична робота №1 з теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)» 00:25:00 середнє 10Б. Діагностика навичок та знань із теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)».
4. Діагностична робота №2 з теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)» 00:30:00 важке 12Б. Діагностика навичок та знань із теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)».