Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Що таке конфлікт? | Теоретичні відомості про поняття конфлікту та його види. |
2. | Запобігання конфліктам | Теоретичні відомості про конфлікт та поради щодо його уникненню. |
3. | Як можна вирішувати конфлікти? | Теоретичні відомості про кроки вирішення конфліктів. |
4. | Як працює демократія у класі? | Теоретичні відомості про демократичні вибори у ласі; відкрите та закрите голосування. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мирилка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення про примирення. |
2. | Конфлікт між особами | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити вид конфлікту. |
3. | Характер | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати риси характеру, які можуть спровокувати конфлікт. |
4. | Наслідки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити можливі наслідки конфлікту. |
5. | Демократія | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Продовжити правило демократичних виборів у класі закритим голосуванням. |
6. | Причина конфлікту | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити причини виникнення конфліктів. |
7. | Конфлікт у класі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити правильну та неправильну пораду для вирішення конфліктів у класі. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дружні кроки | Інший | середнє | 3Б. | Визначити кроки до примирення. |
2. | Доречні поради | Інший | важке | 4Б. | Вибрати доречні поради, як уникати конфліктів. |
3. | Відкрите голосування | Інший | важке | 4Б. | Оперування відомостями про правила відкритого голосування. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Коли виникає конфлікт? | Інший | легке | 1Б. | Оперування теоретичними відомостями про поняття конфлікту. |
2. | Судження про мир | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати правильне та неправильне судження про мирне залагоджування конфліктів. |
3. | Компроміс | Інший | важке | 4Б. | Записати можливий спосіб розв'язання конфлікту. |
4. | Примирення | Інший | важке | 4Б. | Записати можливі дії для примирення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Як залагодити конфлікт» | 00:15:00 | легке | 9Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Як залагодити конфлікт». |
2. | Тренування №2 з теми «Як залагодити конфлікт» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Як залагодити конфлікт». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Як залагодити конфлікт» | 00:20:00 | легке | 8Б. | Домашня робота із теми «Як залагодити конфлікт». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Як залагодити конфлікт» | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Домашня робота із теми «Як залагодити конфлікт». |
3. | Діагностична робота з теми «Як залагодити конфлікт» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Як залагодити конфлікт». |