Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. День знань. Шкільні традиції Теоретичні відомості про традиції щодо початку навчального року у різних країнах світу.
2. Різноманітність спільнот Теоретичні відомості про суспільство та різноманітність спільнот.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Табун 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити тварин, які утворюють табун.
2. Спільноти тварин 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити спільноту, яку можуть утворюють тварини.
3. Предмет 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити предмет, який не вивчають третьокласники.
4. Шкільні традиції 1 вид - рецептивний легке 1Б. Позначити те, що належить до шкільних традицій.
5. Суспільство 1 вид - рецептивний легке 1Б. Оперування теоретичними відомостями про суспільство.
6. Праця у спільноті 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Відомості про правила для успішної праці у спільноті.
7. Шкільні спільноти 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибір доречних шкільних спільнот.
8. Доречні предмети 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Вибрати предмети, які доречні у школі.
9. Розклад уроків 3 вид - аналіз середнє 2Б. Позначити правильне судження за змістом та зображенню.
10. Ряди слів 3 вид - аналіз важке 3Б. Доповнити асоціативні ряди.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Самоствердження Інший легке 1Б. Оперування теоретичними відомостями про самоствердження.
2. Хто утворює косяк? Інший легке 1Б. Визначити тварин, які утворюють косяк.
3. Правила шкільного розпорядку Інший середнє 2Б. Позначити правильне та неправильне правило шкільного розпорядку.
4. Дівчинка та хлопчик Інший середнє 1Б. Визначити за зображенням спільні предмети шкільної форми у дівчинки та хлопчика.
5. Алфавіт Інший середнє 4Б. Розкласти назви предметів одягу в алфавітному порядку.
6. Понеділок і вівторок Інший важке 4Б. Вибрати правильні судження за змістом та зображенню.
7. Яка спільнота? Інший важке 4Б. Записати доречні спільноти за зображенням.
8. Речі за ознаками Інший важке 4Б. Записати речі за поданими ознаками.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Школа відчиняє двері» 00:20:00 легке 6Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Школа відчиняє двері».
2. Тренування №2 з теми «Школа відчиняє двері» 00:25:00 середнє 11Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Школа відчиняє двері».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота №1 з теми «Школа відчиняє двері» 00:25:00 легке 8Б. Домашня робота із теми «Школа відчиняє двері».
2. Домашня робота №2 з теми «Школа відчиняє двері» 00:30:00 середнє 11Б. Домашня робота із теми «Школа відчиняє двері».
3. Діагностична робота №1 з теми «Школа відчиняє двері» 00:25:00 середнє 13Б. Діагностика навичок та знань із теми «День знань. Шкільні традиції».
4. Діагностична робота №2 з теми «Школа відчиняє двері» 00:20:00 легке 7Б. Діагностика навичок та знань із теми «Різноманітність спільнот».