Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | День знань. Шкільні традиції | Теоретичні відомості про традиції щодо початку навчального року у різних країнах світу. |
2. | Різноманітність спільнот | Теоретичні відомості про суспільство та різноманітність спільнот. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Табун | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити тварин, які утворюють табун. |
2. | Спільноти тварин | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити спільноту, яку можуть утворюють тварини. |
3. | Предмет | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити предмет, який не вивчають третьокласники. |
4. | Шкільні традиції | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Позначити те, що належить до шкільних традицій. |
5. | Суспільство | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Оперування теоретичними відомостями про суспільство. |
6. | Праця у спільноті | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Відомості про правила для успішної праці у спільноті. |
7. | Шкільні спільноти | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибір доречних шкільних спільнот. |
8. | Доречні предмети | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вибрати предмети, які доречні у школі. |
9. | Розклад уроків | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Позначити правильне судження за змістом та зображенню. |
10. | Ряди слів | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Доповнити асоціативні ряди. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Самоствердження | Інший | легке | 1Б. | Оперування теоретичними відомостями про самоствердження. |
2. | Хто утворює косяк? | Інший | легке | 1Б. | Визначити тварин, які утворюють косяк. |
3. | Правила шкільного розпорядку | Інший | середнє | 2Б. | Позначити правильне та неправильне правило шкільного розпорядку. |
4. | Дівчинка та хлопчик | Інший | середнє | 1Б. | Визначити за зображенням спільні предмети шкільної форми у дівчинки та хлопчика. |
5. | Алфавіт | Інший | середнє | 4Б. | Розкласти назви предметів одягу в алфавітному порядку. |
6. | Понеділок і вівторок | Інший | важке | 4Б. | Вибрати правильні судження за змістом та зображенню. |
7. | Яка спільнота? | Інший | важке | 4Б. | Записати доречні спільноти за зображенням. |
8. | Речі за ознаками | Інший | важке | 4Б. | Записати речі за поданими ознаками. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Школа відчиняє двері» | 00:20:00 | легке | 6Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Школа відчиняє двері». |
2. | Тренування №2 з теми «Школа відчиняє двері» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Школа відчиняє двері». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Школа відчиняє двері» | 00:25:00 | легке | 8Б. | Домашня робота із теми «Школа відчиняє двері». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Школа відчиняє двері» | 00:30:00 | середнє | 11Б. | Домашня робота із теми «Школа відчиняє двері». |
3. | Діагностична робота №1 з теми «Школа відчиняє двері» | 00:25:00 | середнє | 13Б. | Діагностика навичок та знань із теми «День знань. Шкільні традиції». |
4. | Діагностична робота №2 з теми «Школа відчиняє двері» | 00:20:00 | легке | 7Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Різноманітність спільнот». |