Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Що таке сім’я? | Теоретичні відомості про сім'ю та сімейні ролі. |
2. | Родинні стосунки та родове дерево | Теоретичні відомості про родинні стосунки та родове дерево. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Одне покоління | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати одне покоління родини. |
2. | Родинне дерево | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення родинних зв’язків за допомогою родинного дерева. |
3. | Порушник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знайти людину, яка не є членом родини. |
4. | Родинні ролі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на розподілення сімейних ролей. |
5. | Сім'я | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити правильний та неправильний термін «сім'я». |
6. | Ім'я по батькові | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановлення частини власного імені людини, що вказує на ім'я батька. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Правильне судження | Інший | середнє | 2Б. | Визнач правильне судження про завдання, які виконує сім'я. |
2. | Віднови правило | Інший | важке | 4Б. | Відновити прввило, яке потрвбню дотримуватися для гарних, міцних стосунків у родині. |
3. | Прислів'я | Інший | важке | 3Б. | Добрати закінчення до прислів'я про родину. |
4. | Алфавіт | Інший | важке | 4Б. | Розкласти назви родинних сімейних ролей в алфавітному порядку. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Логічний ланцюжок | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на логічне мислення на тему сімейних ролей. |
2. | Ім'я | Інший | середнє | 2Б. | Встановлення частини власного імені людини, що вказує на ім'я батька. |
3. | Родинні зв’язки | Інший | середнє | 2Б. | Визначення родинних зв’язків за допомогою родинного дерева. |
4. | Найближчі люди | Інший | важке | 4Б. | Встановлення відповідності між сімейними ролями та членами родини. |
5. | Рідна сестра | Інший | важке | 3Б. | Вибери доречні команди для запропонованого середовища. |
6. | Твоя допомога | Інший | важке | 4Б. | Записати свої домашні обов’язки. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Світ сім’ї» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Світ сім’ї». |
2. | Тренування №2 з теми «Світ сім’ї» | 00:25:00 | важке | 12Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Світ сім’ї». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Світ сім’ї» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Домашня робота із теми «Світ сім’ї». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Світ сім’ї» | 00:30:00 | важке | 13Б. | Домашня робота із теми «Світ сім’ї». |
3. | Діагностична робота з теми «Світ сім’ї» | 00:25:00 | середнє | 13Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Світ сім’ї». |