Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Приватний та громадський простір Теоретичні відомості про приватний та громадський простір.
2. Види стосунків та ролі у них Теоретичні відомості про види стосунків та ролі у них.
3. Взаємодія та добрі стосунки Теоретичні відомості про основні правила взаємодії між людьми.
4. Дружний клас Теоретичні відомості про складові успішної спільної роботи та правила взаємодії з іншими.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Що заважає у класі? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити складові успішної спільної роботи у класі потрібні:
2. Покупки 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити громадське місце за назвою ролі.
3. Логічний ланцюжок 1 вид - рецептивний легке 1Б. Продовжити логічний ланцюжок про види стосунків та ролі у них.
4. Правильне та неправильне судження 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити правильне та неправильне судження про класну спільноту.
5. Який простір? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Встановити відповідність між приватним простіром та громадським.
6. Правила взаємодії 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати правила взаємодії з іншими:.
7. Нездорові стосунки 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати те, що притаманне нездоровим стосункам.
8. Закінчення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Підбрати закінчення до назв громадських місць.
9. Класна спільнота 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити складові успішної спільної роботи у класі потрібні:
10. Встанови відповідність 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Встановити відповідність між дружніми та діловими стосунками.
11. Добрі стосунки 3 вид - аналіз важке 4Б. Позначити, як потрібно ставитися до людей, щоб стосунки з ними були добрими.
12. Кола взаємодії 3 вид - аналіз важке 4Б. Визначити кола взаємодії зі світом від меншого до більшого.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Родинні стосунки Інший легке 1Б. Визначення родинних стосунків.
2. Команда Інший легке 1Б. Вибрати те, що притаманне здоровим стосункам.
3. Громадський транспорт Інший середнє 2Б. Із запропонованих видів транспорту вибрати громадський.
4. Алфавіт Інший важке 4Б. Розкласти назви громадських місць в алфавітному порядку.
5. Дозвілля для дітей Інший важке 4Б. Записати місця дозвілля для дітей біля свого будинку, школи.
6. Риси характеру Інший важке 4Б. Записати риси характеру, завдяки яким можна налагодити та підтримувати добрі стосунки.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Вчимося діяти разом» 00:15:00 легке 6Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Вчимося діяти разом».
2. Тренування №2 з теми «Вчимося діяти разом» 00:20:00 середнє 9Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Вчимося діяти разом».
3. Тренування №3 з теми «Вчимося діяти разом» 00:25:00 важке 10Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Вчимося діяти разом».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота №1 з теми «Вчимося діяти разом» 00:25:00 середнє 9Б. Домашня робота із теми «Вчимося діяти разом».
2. Домашня робота №2 з теми «Вчимося діяти разом» 00:30:00 важке 12Б. Домашня робота із теми «Вчимося діяти разом».
3. Діагностична робота №1 з теми «Вчимося діяти разом» 00:20:00 легке 10Б. Діагностика навичок та знань із теми «Вчимося діяти разом».
4. Діагностична робота №2 з теми «Вчимося діяти разом» 00:25:00 середнє 10Б. Діагностика навичок та знань із теми «Вчимося діяти разом».