Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Приватний та громадський простір | Теоретичні відомості про приватний та громадський простір. |
2. | Види стосунків та ролі у них | Теоретичні відомості про види стосунків та ролі у них. |
3. | Взаємодія та добрі стосунки | Теоретичні відомості про основні правила взаємодії між людьми. |
4. | Дружний клас | Теоретичні відомості про складові успішної спільної роботи та правила взаємодії з іншими. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що заважає у класі? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити складові успішної спільної роботи у класі потрібні: |
2. | Покупки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити громадське місце за назвою ролі. |
3. | Логічний ланцюжок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити логічний ланцюжок про види стосунків та ролі у них. |
4. | Правильне та неправильне судження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити правильне та неправильне судження про класну спільноту. |
5. | Який простір? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між приватним простіром та громадським. |
6. | Правила взаємодії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати правила взаємодії з іншими:. |
7. | Нездорові стосунки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати те, що притаманне нездоровим стосункам. |
8. | Закінчення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Підбрати закінчення до назв громадських місць. |
9. | Класна спільнота | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити складові успішної спільної роботи у класі потрібні: |
10. | Встанови відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між дружніми та діловими стосунками. |
11. | Добрі стосунки | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Позначити, як потрібно ставитися до людей, щоб стосунки з ними були добрими. |
12. | Кола взаємодії | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Визначити кола взаємодії зі світом від меншого до більшого. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Родинні стосунки | Інший | легке | 1Б. | Визначення родинних стосунків. |
2. | Команда | Інший | легке | 1Б. | Вибрати те, що притаманне здоровим стосункам. |
3. | Громадський транспорт | Інший | середнє | 2Б. | Із запропонованих видів транспорту вибрати громадський. |
4. | Алфавіт | Інший | важке | 4Б. | Розкласти назви громадських місць в алфавітному порядку. |
5. | Дозвілля для дітей | Інший | важке | 4Б. | Записати місця дозвілля для дітей біля свого будинку, школи. |
6. | Риси характеру | Інший | важке | 4Б. | Записати риси характеру, завдяки яким можна налагодити та підтримувати добрі стосунки. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Вчимося діяти разом» | 00:15:00 | легке | 6Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Вчимося діяти разом». |
2. | Тренування №2 з теми «Вчимося діяти разом» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Вчимося діяти разом». |
3. | Тренування №3 з теми «Вчимося діяти разом» | 00:25:00 | важке | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Вчимося діяти разом». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Вчимося діяти разом» | 00:25:00 | середнє | 9Б. | Домашня робота із теми «Вчимося діяти разом». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Вчимося діяти разом» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Домашня робота із теми «Вчимося діяти разом». |
3. | Діагностична робота №1 з теми «Вчимося діяти разом» | 00:20:00 | легке | 10Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Вчимося діяти разом». |
4. | Діагностична робота №2 з теми «Вчимося діяти разом» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Вчимося діяти разом». |