Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Які існують методи пізнання природи? Теоретичні відомості про методи пізнання природи.
2. Обладнання для вивчення природи Теоретичні відомості про обладнання для дослідження природи.
3. Основні кроки під час дослідження природи Теоретичні відомості про основні кроки під час дослідження природи.
4. Спостереження, вимірювання та експеримент Теоретичні відомості про спостереження, вимірювання та експеримент.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Методи пізнання 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати метод пізнання природи.
2. Час 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати одиницю вимірювання часу.
3. Професія 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати професію, пов'язану з дослідженням природи.
4. Вимірювальні прилади 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати вимірювальні прилади.
5. Правильні прилади 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати збільшувальний прилад та лабораторне обладнання.
6. Експеримент 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати правильне питання, для якого потрібно провести експеримент.
7. Спостереження 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати правильні поняття про метод спотереження.
8. Доповни терміни 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Доповнити термінм про експеримент та вимірювання.
9. Перетворення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати частинку слова так, щоб одна одиниця виміру стала іншою.
10. Основні кроки 3 вид - аналіз важке 4Б. Встановити порядок основних кроків дослідження.
11. Вимірювання 3 вид - аналіз важке 4Б. Встановити відповідність між вимірюванням та приладом.
12. Одиниці виміру 3 вид - аналіз важке 4Б. Вибрати одиниці вимірювання часу від найбільщої до найменбшої.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Лінійка Інший легке 1Б. Вибрати те, що можна виміряти лінійкою.
2. Телескоп Інший легке 1Б. Вибрати те, що зазвичай досліджують за допомогою телескопу.
3. Віднови термін Інший середнє 2Б. Відновити термін про основні кроки дослідження.
4. Відповідність Інший середнє 2Б. Встановити відповідність між видом вимірювання та його одиницею.
5. Я досліджую світ Інший важке 4Б. Дослідження підручника «Я досліджую світ».
6. Користування приладами Інший важке 4Б. Записати вимірювальні прилади, яке використовуються вдома (для вимірювання часу, довжини, ваги, температури).

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Ми — дослідники» 00:12:00 легке 6Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Ми — дослідники».
2. Тренування №2 з теми «Ми — дослідники» 00:16:00 середнє 9Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Ми — дослідники».
3. Тренування №3 з теми «Ми — дослідники» 00:20:00 важке 11Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Ми — дослідники».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота №1 з теми «Ми — дослідники» 00:25:00 середнє 9Б. Домашня робота із теми «Ми — дослідники».
2. Домашня робота №2 з теми «Ми — дослідники» 00:25:00 середнє 9Б. Домашня робота із теми «Ми — дослідники».
3. Діагностична робота №1 з теми «Ми — дослідники» 00:20:00 легке 9Б. Діагностика навичок та знань із теми «Ми — дослідники».
4. Діагностична робота №2 з теми «Ми — дослідники» 00:25:00 середнє 11Б. Діагностика навичок та знань із теми «Ми — дослідники».