Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Які існують методи пізнання природи? | Теоретичні відомості про методи пізнання природи. |
2. | Обладнання для вивчення природи | Теоретичні відомості про обладнання для дослідження природи. |
3. | Основні кроки під час дослідження природи | Теоретичні відомості про основні кроки під час дослідження природи. |
4. | Спостереження, вимірювання та експеримент | Теоретичні відомості про спостереження, вимірювання та експеримент. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Методи пізнання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати метод пізнання природи. |
2. | Час | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати одиницю вимірювання часу. |
3. | Професія | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати професію, пов'язану з дослідженням природи. |
4. | Вимірювальні прилади | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати вимірювальні прилади. |
5. | Правильні прилади | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати збільшувальний прилад та лабораторне обладнання. |
6. | Експеримент | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати правильне питання, для якого потрібно провести експеримент. |
7. | Спостереження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати правильні поняття про метод спотереження. |
8. | Доповни терміни | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнити термінм про експеримент та вимірювання. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перетворення | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати частинку слова так, щоб одна одиниця виміру стала іншою. |
2. | Основні кроки | Інший | важке | 4Б. | Встановити порядок основних кроків дослідження. |
3. | Вимірювання | Інший | важке | 4Б. | Встановити відповідність між вимірюванням та приладом. |
4. | Одиниці виміру | Інший | важке | 4Б. | Вибрати одиниці вимірювання часу від найбільщої до найменбшої. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Лінійка | Інший | легке | 1Б. | Вибрати те, що можна виміряти лінійкою. |
2. | Телескоп | Інший | легке | 1Б. | Вибрати те, що зазвичай досліджують за допомогою телескопу. |
3. | Віднови термін | Інший | середнє | 2Б. | Відновити термін про основні кроки дослідження. |
4. | Відповідність | Інший | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між видом вимірювання та його одиницею. |
5. | Я досліджую світ | Інший | важке | 4Б. | Дослідження підручника «Я досліджую світ». |
6. | Користування приладами | Інший | важке | 4Б. | Записати вимірювальні прилади, яке використовуються вдома (для вимірювання часу, довжини, ваги, температури). |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Ми — дослідники» | 00:12:00 | легке | 6Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Ми — дослідники». |
2. | Тренування №2 з теми «Ми — дослідники» | 00:16:00 | середнє | 9Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Ми — дослідники». |
3. | Тренування №3 з теми «Ми — дослідники» | 00:20:00 | важке | 11Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Ми — дослідники». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Ми — дослідники» | 00:25:00 | середнє | 9Б. | Домашня робота із теми «Ми — дослідники». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Ми — дослідники» | 00:25:00 | середнє | 9Б. | Домашня робота із теми «Ми — дослідники». |
3. | Діагностична робота №1 з теми «Ми — дослідники» | 00:20:00 | легке | 9Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Ми — дослідники». |
4. | Діагностична робота №2 з теми «Ми — дослідники» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Ми — дослідники». |